Afgelopen Vrijdag, Zaterdag en Zondag ben ik op crosskamp geweest met mijn pony Lizzy.
We gingen naar de hoge veluwe waar wij onze ogen uitgekeken hebben. Het was er echt prachtig.
We hebben oa bosritten gemaakt, springles gehad en een crossles.
Ik ben echt een bangerik als het gaat om springen dus ik vond het heel spannend! Ik ben dan ook welgeteld 3 keer gevallen.
Ik spring wel sinds kort met gemak over een normale hindernis maar boomstammen en andere onbekende dingen vind/vond ik dood eng.
Lizzy zelf ik wel een echte springer en doet niks liever maar helaas doordat ik wat onzeker wordt tijdens het springen wordt zij dat ook.
Zelfs de laagste boomstam durfde ik op het begin niet maar ik heb het toch gedaan en weer wat angsten overwonnen.
Maar man wat ben ik trots op mijn pony! Ze deed zo haar best met alles.

Bij de crossles zijn er ook foto's gemaakt door een fotografe en deze wil ik met jullie delen. Wij kregen crossles van Wieneke Hadderingh.

Nog even wat info over Lizzy, ze is een 15 jarige merrie. Een Welsh kruising Arabier en ze heeft 1 maan oog. Ik heb haar nu bijna een half jaar.

Hoe we de crossbaan naar binnen moesten.

Inrijden.

Koppie waarvan ik smelt.
De eerste sprong die ik al dood eng vond waardoor ze natuurlijk weigerde.

Dit vond ik ook helemaal geweldig vooral omdat het ook in stap kon.

De waterbak was ook echt fantastisch en als je de waterbak uitkwam over een boomstam heen en dat vond ik toch stiekem wel errug leuk!

Val nummer 1

Deze sprong vond ik ook dood eng maar Lizzy vond hem helemaal geweldig!

En bij deze sprong is Lizzy er niet overheen gegaan maar ik wel.
Hierna ben ik niet verder gereden over hindernissen want ik voelde me niet meer zo goed.

Recht met mijn gezicht in de modder.

Bedankt voor het kijken. Het waren drie hele leerzame dagen en we hebben erg genoten.