[WN] Appaloosa Karlijn, zo trots op m'n paardje.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Appaloosa Karlijn, zo trots op m'n paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 20:45

Hoi hoi.

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik mijn nek brak met een val van mijn verzorgpaard Karlijn, sinds dien ben ik angstig
geweest, overgestapt van dressuur naar western en steeds meer dingen met Karlijn gaan doen. In het begin was buiten
rijden gewoon níet leuk, altijd gespannen, altijd schrikkerig, ze gaf gewoon het gevoel dat ze constant overal weg van kon
springen. We zijn in de tussentijd zoveel vooruit gegaan, ik ben Karlijn zoveel meer gaan vertrouwen en zij mij.

Vandaag als mijlpaal zijn we naar de lek gereden en hebben we lol gehad. Ik heb voorheen tijden staan klooien om Karlijn
door een plas met water te laten wandelen en nu zijn we gewoon heerlijk aan het spetteren geweest in de rivier.
Karlijn durfde er echt ver in haha, ik wilde kijken hoever ze durfde maar heb haar uiteindelijk toch maar stil gezet omdat ik
niet wilde dat m'n zadel nat werd haha. Ben gewoon zo trots :D

Dan het galopperen, eerst durfde ik haar niet te laten gaan en had ze er een handje van te bokken of onstuurbaar te worden
tijden het galopperen. Nu rij ik haar op een hand buiten en laat ik haar gewoon lekker galopperen terwijl ik verlicht meezit en
Karlijn doet het super en vind het zelf nog leuk ook.

En al laatste het stuk naar huis onderaan de dijk draven en de dijk op. De dijk is best wel heel stijl en vond het zelf wel spannend
haar de dijk op te laten lopen maar ze weet zichzelf zo prima te redden, dat is een stukje vertrouwen dat ik nu in haar heb
dat ik vroeger nooit had.

Kort samengevat: Ik ben trots op m'n peerd :D
In 2013 gaan we startten, ben heel benieuwd hoe dat gaat maar ik heb er alle vertrouwen in.

Ow ja, filmpjes zijn dramatische telefoon-kwaliteit maar ben gewoon zo blij dat ik het toch even wil delen xD.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:58

Ik krijg een btje nekpijn van je filmpjes :P

Lekker dat je zo lekker bezig bent met je paard! Ik ben zelf ook weer redelijk hersteld van een heftig ongeluk met mijn jonge paard en weet denk ik wel wat je zo'n btje doormaakt! Altijd leuk om succesverhalen te lezen!

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:56

Wat super zeg dat je nu zo lekker met Karlijn naar buiten kan! Heerlijk zeg om in de lek te spetteren! :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 21:17

Haha ja sorry :') je moet maar even je scherm een kwartslag draaien :P
Femke dankjewel :D Het is heerlijk, als je nog een keer wilt komen fotograferen ;) Doen we fotoruil ga ik jouw paard fotograferen en jij ons aan de lek :P