(Ze is gewoon 100% weer goed, maar laatste tijd meer gesprongen en gedressuurt, cross kwam later wel weer, maar we hebben dit weekend weer onderlinge tinkerdag crossen dus moesten wel weer ff haar wat sprongetjes laten doen om even te wennen weer, eerder had ik geen tijd, maar ze deed het super!
Mevrouw herkende het terrein gelijk dat ze mocht crossen weer en stond letterlijk te shaken met dr benen van enthausiasme haha.
We zijn alleen in de binnenbaan gebleven, daarna was het voor haar wel even genoeg weer qua tijdsduur/training.
Bonny is 1.40, merrie, tinker en loopt op het moment M1 dressuur, en gaan vd winter weer lekker met springwedstrijden verder, en hopelijk volgend jaar af en toe een sgw bij de paarden.
1. Inspringen over smalletje, kwam niet helemaal uit maar ze red zich altijd makkelijk

2. Na wat andere sprongetjes het puntje gepakt, maar mevrouw kwam er wat op terug en toen duwde ik haar door, dus houding is niet alles haha. Ze stopt overigens nooit, maar het is toch weer even apart, andere hindernissen he bon

3. Lekker naar het water geweest, eerst andere lijntje met lage boompjes gedaan, daarna de combi boompje-oxer-insprong-uitsprong-kruis.
Hier oxer

4. En insprong

5. Ook nog even via kleine boompjes erin gesprongen en water weer uit:

6. En naar boompje toe

7. Bij de andere waterbak stond een in-uitsprong die ik nog niet kende, dus dacht, die gaan we wel doen. Hij was iets hoger dan ik dacht haha, maar ze sprong 'm keurig.
Ze laat zich netjes zakken!

Filmpje:
8. Daarna bij volgende blok wat op-afsprongetjes gedaan, en een nieuwe sprong meegenomen voor ons, een smalle boom naar beneden. en 2 opsprongen Helaas alleen deze foto

9. En daarna een afsprong die we ook nog nooit hadden gedaan, maar vandaag deed ze de afsprongen keurig dus dacht neem m maar.

10.

11. Middelste boompje, leek op een mini trakehnertje zonder sloot

12. Boompjes 3 dubbel

13. Punt, waar ze vrij hoog overheen sprong haha

14. Haar blije hoofd tussen hindernissen in

15.