We zijn nu ongeveer 9 maanden geleden volledig overgestapt naar de western, iets wat ik véééél eerder had moeten doen. En ondanks dat je het niet bepaald van m'n gezicht kunt aflezen (zucht): ik ben toch echt nog steeds supertevreden met onze overstap
Dit had ik jáááren eerder moeten doen, het bevalt me super en *fluistert* er lijkt zelfs een licht! stijgende lijn in ons werk te zitten
Dus hard verder werken om er nog veel meer van te maken!!! Nog even een reminder
: dit deden we vorig jaar om deze tijd: Ik moet nog behoorlijk leren dat ik echt niet zo'n breed lijf heb en dus ook best wel m'n ellebogen iiiieeeetsje (kuch) meer mag aansluiten. De polsjes lijken soms ook een beetje gebroken
Dat is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik nog steeds moet wennen aan het geven van de teugel. Ik heb dan het gevoel dat ze teveel duikt en dan wil ik compenseren door zo in te knikken in m'n polsen, maar het plaatje wordt er zo niet mooier op
En als laatste: als ik toch iets aan dat gezicht kon doen...
Chagrijnig hoofd erboven, terwijl het nou juist eindelijk weer leuk is

westernduo en ik hoop nog vele jaren van jullie samenwerking te mogen genieten!! Ik heb 't even gemist die fotoshoot
(heeft mij anderhalf jaar geduurd voordat ik die nare gewoonte was afgeleerd...)
, maar hopelijk komt dat ooit nog eens
Ik ben idd al een beetje aan het oefenen op de neckreining, hoewel eenhandig nog wel even gaat duren denk ik. Maar toch alvast wat voorbereiding op de toekomst en Pier pak het wel fijn op