[WN] Indian Eternal Steps

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Indian Eternal Steps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 15:31

Hallo allemaal,

Ongeveer 3 weken geleden heb ik een mooie Quarter horse merrie gekocht waar ik en mijn vriend dol op waren. Door omstandigheden en onwetendheid het beestje laten komen alvorens haar te laten keuren. Gelukkig hebben wij een koopcontract afgesloten want wat bleek, ze werd afgekeurd. Mijn vriend en ik in zak en as want we dachten, het is toch maar een formaliteit. Na een heel gedoe met de dierenarts en een bezoek aan de faculteit in Utrecht met röntgenfoto's en alles, kwam er helaas uit dat haar toekomst erg onzeker was en ze eigenlijk constant pijn in haar voorbenen heeft.
Nadat dit paardje weer terug was gegaan naar de verkopers heel hard weer op zoek gegaan, 2 tot 3 keer in de week kijken bij paarden door het hele land. En wat een pech, de een na de ander liep of kreupel, of had een scheef been wat later problemen zou kunnen opleveren. De moed zakte ons al in de schoenen. We vonden het niet eens meer leuk om te gaan kijken want door alle voorgaande dingen die gebeurd waren zijn we nogal gaan doemdenken.
Totdat we ineens een advertentie tegenkwamen met een paard dat nog geen 15 km bij ons vandaan stond. Zag er leuk uit, niet zoveel informatie wat erbij gegeven werd, dus we dachten laten we maar gaan kijken. Helemaal super. Gek genoeg de eerste die we tegenkomen die niets zichtbaars heeft, vinden we ook nog een onwijs leuk ding.
2 dagen later was hij gekeurd en 2 uur na de keuring stond ie bij ons op stal. Nu een aantal dagen later zijn we nog steeds dolblij, en zijn we inmiddels begonnen om er wat spieren aan te kweken.
Dit is Indian Eternal Steps, een ruin van 7 jaar, ons paardje

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/217707_4406448437963_226971836_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/292411_4393677038686_433331058_n.jpg

Carmy81

Re: Indian Eternal Steps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:45

Wat een leukerd !! Veel plezier samen.....
En soms staat je toekomstige paardje inderdaad gewoon om de hoek :D

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:51

Gelukkig dat het volhouden toch heeft geloond. *\o/*

Gefeliciteerd, veel geluk met hem voor nu en in de toekomst. ;)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:30

Gefeliciteerd! Wat een prachtig paard!
Veel geluk met hem! :)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 07:38

Dank jullie wel :) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:46

Gefeliciteerd! Leuk paard en je staat op een leuke stal ;) (weet ik ook bij welk paard jij hoort, haha) mijn paard is er geboren namelijk. Zien we jullie nog eens terug in de SBP klasses?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 07:59

Dank je wel, wie ben jij dan? Sta je er nog steeds of niet meer?

Sorry weet niet wat SBP klasse is (schaam schaam) :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:01

Ik PB je wel even. En je paard is een solid (Paint) toch? Dus de solid klasses bij de paint show - die is in oktober bij jullie op stal!

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 08:03

Ohhh Solid Breedingstock Paint.....
Ja klopt ik heb een Breedingstock. Hopelijk kan ik erbij zijn en eventueel mee doen maar ben d'r bang voor dat ik er dan niet ben.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 09:07

SPB = Solid Paint Bred.
De term 'breeding stock' wordt tegenwoordig eigenlijk niet meer gebruikt (behalve bijde WRAN :() en is natuurlijk al helemaal niet van toepassing op een ruin....