is hier iemand omgeving raalte met PE Air-cooled Event Boot om deze eens te kunnen passen?? / eenmalig mee te kunnen rijden om te kijken hoe ze zitten
dit omdat ik volgendjaar het crossen weer op wil pakken en ik dat tot op heden altijd deed met gewonen set peesjes springschoen en kogelbeschermers groetjes wendelien
ik heb het oude model geloof ik, ben er niet zo tevreden over. ze geven te weinig bescherming bij de kogel. mijn paard heeft hem zo aangetikt daar en daardoor een blessure gehad. Nee, als ik opnieuw ga crossen met hem, koop ik de kentucky's wel
hij heeft overigens een Large, maar hij past niet in de normale maat full van gewone peesbeschermers, hij heeft erg zware benen
Ik heb 2 jaar met het oude model gecrosst en die bevielen mij super. Helaas zijn ze nu kapot door een harde klapper die we gemaakt hebben. Meteen het nieuwe model besteld en inmiddels ook binnen en die vind ik inderdaad nog mooier zitten. Voor mijn volbloed x kwpn van 1.65 m heb ik maatje M en die zitten super. Vind het erg fijne beschermers.
heb je een foto voor mij hoe ze horne te zitten (achterbenen ) tot hoe hoog? zag er wat 2e hand voor bij komen maat s. heb zelf kwpn ook ongeveer 1,65
hoe warm worden de pezen er werkelijk onder als je tekst moet geloven worden ze nog net niet kouder.. paard loopt op momend met pees probleem maar heeft echt bescherming nodig tikt erg aan en wil toch wel weer gaan crossen.
Carmen85
Geplaatst: 13-08-12 14:12
kan vnvnd wel even een foto maken. De pezen worden inderdaad niet echt kouder, maar als ik ze na de cross van de benen haal, zijn de pezen ongeveer dezelfde temperatuur als voordat ik ze om doe. Benen worden er absoluut niet warm onder.
liefs wel zo spoedig mogelijk maar wacht rustig af groetjes wendelien
marleeentje
Geplaatst: 22-08-12 14:35
Ik heb ze ook sinds 2 maanden voor mijn KWPN-er van 1.65m, ook maat M aircooled zowel voor als achterbenen. Mijn paard heeft redelijk fijne benen en heeft met normale peesbeschermers altijd cob. De PE maat M past goed, zeker qua hoogte, maar zouden in omvang niet groter moeten zijn, want dan worden ze echt te groot. Toen ik de beschermers voor het eerst zag, leken ze me wel erg groot. Dacht dat mijn paard er in zou verzuipen, maar het past juist heel erg goed. De benen worden inderdaad niet warm onder de beschermers. Ik vind het fijne beschermers.
snorkel1986
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-12 16:45
heb ze inmiddels gevonden in de goede maat nu alleen mijn vraag kunnen ze gewoon in de wasmachine? zo als ik met al mijn beschermers doe of gaan ze dan snel kapot/ slecht uitzien? groetjes