hoi iedereen,ik zoek een sgw pony in de E maat. en als het kan in Belgie Limburg. maar niet te ver in Nederland en al zeker niet in Friesland. Mvg Jolien
monica42 schreef:hoi iedereen,ik zoek een sgw pony in de E maat. en als het kan in Belgie Limburg. maar niet te ver in Nederland en al zeker niet in Friesland. Mvg Jolienkijk eens bij eenmaal andermaal
Je bedoelt de Bokt Markt. Bovenin je scherm staat de Markt, plaats daar een advertentie of ga daar zoeken.
Bellatrix schreef:Je bedoelt de Bokt Markt. Bovenin je scherm staat de Markt, plaats daar een advertentie of ga daar zoeken.moet nog wennen aan al dat nieuwe
heb je nog meer criteria? Budget, leeftijd, ervaring?en inderdaad, kijk zelf eens op bokt markt, sporthorses, marktplaats
Hallo,Tot 12 jaar en onder de tweeduizend euro.Ik heb al lang gekeken op markt maar ik vind niets.Mvg jolien
Voor dat budget is het heel moeilijk om een E pony te vinden. Ik was voor iemand op zoek met hezelfde budget en dat is een leuke 3 jarige te klein gebleven KWPN'er geworden