Hier krijg jullie een beter idee hoe de farmers hun beesten in Amerika behandelen. En ik wilde het jullie helemaal laten zien na de discussie die we hier al eerder hebben gehad. Komen ze:
[img]../upload/344/img21.jpg[/img]
Dit zijn mijn 2 kalfjes (hier 5 en 6 maanden oud) die ik met alle liefde en zorg groot heb gebracht met de fles. Elke dag 2 keer de fles en 2 x krachtvoer. Elke dag me eigen een breuk sjouwen aan die hekken om ze op een nieuw stukje gras te zetten
En soms wel 2 x per dag verzetten.[img]../upload/344/nr13.jpg[/img]
Deze koe is nu 15 jaar oud en zal nooit weggaan. Mijn man heeft haar gekocht toen ze nog geen jaar oud was. De reden dat we ze houden is, omdat ze een paar mooie horens op d'r kop heeft staan
En ze heeft altijd een kalf (zie ook achter haar).[img]../upload/344/nr49.jpg[/img]
En dit is 1 van mijn lievelingen die ik ook kan aaien
Bedenk dat dit geen melkkoeien zijn en vrijwel geheel de hele dag hun eigen gang kunnen gaan
Ik vind haar zelf nogal een lekker droppie, hihi...[img]../upload/344/calves.jpg[/img]
En hier dan een klein gedeelte van de kalfjes met wat volwassen koeien op de achtergrond. Hier hadden de koeien van die koeiekoeken gekregen als een soort snoepje. Of beloning voor het komen
Ik hoop dat jullie nu een beetje tevreden zijn over hoe ze eruit zien
groetjes.

(en ook heren

! Maar ik ben ervan overtuigd dat er hier ook boeren zijn die hun koeien graag zoveel ruimte zouden willen geven, maar daar is hier gewoon geen plaats voor! 
We doen er zelf aan mee.
Ook na de MKZ en BSE zijn er allemaal nieuwe regels ingevoerd, er komen er ook nog meer. Onze geit zou bv regelmatig op MKZ door de veearts gecontroleerd moeten worden, terwijl bij een geit bijna niets waar te nemen is en zij er nauwelijks ziek van wordt, hoogstens iets dunner (ik zal een foto van haar maken, kun je lachen het is een lopende walvis)
. Inderdaad door hoe wij zelf met een aantal zaken omgaan
.
Want doordat ik ze een goed leven geef, zijn de kalveren wel lekker vet en moeders is ook lekker dik en krijgt vervolgens volgend jaar weer een nieuw kalfje. En ook die brengt gezellig het geld binnen. Nou gaat het mij niet alleen om het geld, maar ook om gezellig die kalfjes met z'n allen in de wei zien spelen. Zolang de koeien en de kalfjes tevreden zijn, dan ben ik ook tevreden... En daar gaat het om!!!! }>