[WN] Welke broek? (Klein/kindermaat)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaV

Welke broek? (Klein/kindermaat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 15:36

Hallo,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een broek om mee te rijden.
Nu ben ik bij verschillende westernstore's geweest en nergens hebben ze een broek die mij past en ook nog eens mooi valt.
Heb nu een wrangler Q baby(overlaten komen uit Canada). Opzich zit hij wel goed, is niet te lang. Maar ik kan hem tot onder mijn oksels omhoog trekken en de pijpen zijn veel te wijd, zelfs met mijn laarzen aan! vnl bij mijn knieen net daaronder.
Nu ben ik in winkels zoals C&A,... geweest voor een bootcutmodel. Deze zijn mij ook te groot in maat 34K. Ik pas dus geen volwassen maten en vind geen wranglers/cruel girl in kindermaat.
Dus wie o wie heeft de tip?
Grtz Melissa

Blanket

Re: Welke broek? (Klein/kindermaat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:45

Welke Europese broekmaat heb je? En ben je al eens bij Arthur geweest?

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 15:51

Arthur is helaas te ver, maar die hebben wij gemaild en die schijnt geen kindermaten te verkopen.
Draag nu broeken mt 34 met riem, maar die zijn allen te breed bovenaan. Het liefst draag ik 170/176 (ook met riem) maar die broeken zijn meestal te kinderachtig :+

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:33

Ik heb Cruel Girl broeken in maat 0, dat is ongeveer een maat 26, wat op zijn beurt weer te vergelijken is met kindermaat 170 ongeveer.. Zitten super fijn en zijn echt wel klein genoeg! Ze hebben zelfs maat 00 wat dan weer te vergelijken is met kindermaat 164. Ik vind dat ook mooie, vrouwelijke broeken. Ik vind de Wranglers wel fijn, maar vaak een beetje mannelijk..
Ik denk dat die maten wel passen want een kinderbroek maat 170 is bij zelfs eigenlijk al te groot haha.. Ik heb ze bij Arthur gekocht. Is misschien wel een stuk rijden, maar dan kun je ze wel passen en daar hebben ze redelijk wat modellen en maten op voorraad.
Als je de broeken op internet besteld en ze blijken niet te passen, moet je ook weer geld betalen om ze terug te sturen etc.
Bovendien gaan de broeken (bij mij) aardig lang mee, dus ik vind het een goede investering hihi. :)

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 18:22

Dan ga ik zoeken naar een maat 00 :)

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 15:09

Ik zou zelf cruel girl aanraden. Fijn merk, ik heb in nederlands maat 170 bij dat merk maat 0

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 15:17

En weet iemand waar ze maat 00 verkopen heb al enkeke shops afgzzocht...

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 17:27

Ik heb een paar broeken maat 00 liggen, gewoon bij Arthur gekocht een paar jaar geleden..