Helaas ben ik begin mei heel hard van Bente gevallen en konden we nu pas weer wat langer pijnloos te paard zitten in aardig tempo. Maar de meeste wedstrijden worden altijd behoorlijk ver weg georganiseerd en twee uur heen en terug in de auto plus de rit, dat is momenteel nog te veel. Toen bleek dat Etten-Leur was georganiseerd
dat was superfijn want zo'n beetje op loopafstand van de stal waar ik sta. Dus opgegeven en hier zie je ons net na de voorkeuring, prima waardes, hartslag 40 en locomotie een vette A met als opmerking 'da's inderdaad een tuigpaard
'
Bente gedroeg zich deze dag voor haar doen super relaxed
en alleen daar was ik al heel blij mee. Hier is ze wat alert want de eerste combinaties vertrekken en ze hoort het hoefgekletter achter haar, terwijl ze wacht totdat ik eindelijk op haar ga (zo lang mogelijk uitgesteld ivm rug
).
[/Beetje wazig maar hij is wel grappig, de start, ze heeft er duidelijk zin in

Onderweg helaas wel paar keer fout gereden
route wel weer terug kunnen vinden
uiteindelijk kwamen we bij de p/a .... wandelend met o.a. Crazymel
Oeps....best wel eng al die vreemde mensen om je heen en een partytent .... dus even gewacht met aanbieden, en met hartslag 52 mogen weer verder. Gelukkig wilde Crazymel even wachten, want Bente zag paardjes op afstand en ging enorm hinniken
beetje lastig hartslag tellen dan...

En verder nu samen met nr 21 (weet niet of ze ook op bokt zit). Haar paardje en die van mij liepen lekker samen maar helaas moest ze na paar kilometer gaan stappen dus gingen we alleen verder naar de finish. Crazymel was ondertussen aan de horizon verdwenen

Bij de finish vond ze het weer even spannend, het spandoek, de mensen, andere paarden die aankwamen, dus na 3 minuten aangeboden en dat was goed met hartslag 52. Lekker afgesponsd en slobbertje bij de trailer en met nakeuring hartslag 40, locomotie weer prima A, ze liep zo stoer naast me te stampen, ik was helemaal trots
Al met al dus zeer geslaagde dag, weer 3 winstpunten meegenomen en op naar de volgende.
Met dank aan PrinsjeH, Bicci en Crazymel
Super hoor!