[WN] Box delen op het DWRF?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Box delen op het DWRF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 21:01

Misschien gaan wij voor t eerst meedoen met het APHA NK. We starten dan alleen de donderdag, maar willen woensdag aan het einde van de middag aankomen. We gaan dan donderdagavond weer weg.

Omdat we in dat geval voor 2 dagen een box moeten huren (kosten € 100,00), is het misschien goedkoper om een box te delen? Mensen die bv de dinsdag er zijn en de woensdag weer weg zijn?

Wie o wie?

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 10:34

Ik zou even nadere informatie afwachten; vorig jaar was het verboden om een stal te delen.. -O-

Buitenzorg

Re: Box delen op het DWRF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 10:38

Is dat zo? Dat zou jammer zijn. Wij willen dan evt woensdag aankomen en donderdag weer weg, maar een dagstal is van 07:00 tot 23:00 staat op de site. Zowiezo strange, als ik dus 2 dagen wil, waar laat ik mn paard dan woensdag vanaf 23:00 tot donderdag 07:00? :P
En 2 dagen kost 100 euro, terwijl een week 150 kost....

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:21

Ja vorig jaar was het inderdaad niet toegestaan om boxen te delen omdat ze ook dagboxen hadden. Aangezien ze dit jaar wederom dagboxen hebben zal het ook dit jaar wel niet mogen. Vorig jaar was het ook dat 2 dagen een box huren in verhouding "duurder" was dan een hele week (als je het dan per dag zou uitrekenen) maar ze moeten toch zorgen dat er een plek voor je is en een bodembedekking ;-)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 12:46

Ik snap t wel. :D Maar de verleiding is dan groot om een weekbox te nemen en m de helft van de week leeg te laten en das weer nadelig voor mensen die later inschrijven en dan geen box hebben ;)

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:09

tja heb ik vorig jaar ook gedaan. box gehuurd voor de hele week maar niet de hele week gebruik van gemaakt maar was goedkoper dan dat ik zoveel dagen een box zou huren ;)

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:09

ze zijn weer goed bezig op de NK.....hoe krijg ik zo min mogelijk mensen voor zoveel mogelijke prijs *\o/*
ik zou zeggen dagprijs is € 21.43 perdag laten we er voor de toezichthouders en mogelijke rommel opruimers nog iets opdoen en er het ronde bedrag van € 30,- van maken ( het is immers een NK ;) ) en iedereen is tevreden
maar goed ik kan niet rekenen en ga ook niet dus waar bemoei ik me mee |o

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:10

Ik ga met mijn paardje ook heb eigenlijk alleen een box nodig voor zaterdag en woensdag maar neem ook een box voor de hele week en laat haar ook de heleweek daar ben daar ook vrijwilliger dus is makkelijker dan de heletijd heen en weer.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:35

zouden ze niet ook "overboeken"?

dat een stal door meerdere personen geboekt is, maar dat men wel weet dat ie de helft van de week leeg staat? dus dat ze dan een ander er ook in kunnen plaatsen?
SWRN NK doen ze het ook zo volgens mij. niet erg logisch. en trouwens best duur... want zoveel zijn ze zelf niet kwijt aan de stallen... omgerekend. lijkt me..

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:58

Paintless schreef:
zouden ze niet ook "overboeken"?

dat een stal door meerdere personen geboekt is, maar dat men wel weet dat ie de helft van de week leeg staat? dus dat ze dan een ander er ook in kunnen plaatsen?
SWRN NK doen ze het ook zo volgens mij. niet erg logisch. en trouwens best duur... want zoveel zijn ze zelf niet kwijt aan de stallen... omgerekend. lijkt me..

Leifert is dezelfde wedstrijd ;) En verder hou ik me erbuiten. Ik ga toch niet naar het NK.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:51

ik ben er wel, tenminste, als alles goed gaat. maar zonder paard. puur als vrijwilliger..

ooh, zelfde show.. zat te dromen..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:57

Jeetje, wat belachelijk veel geld! Ik huur wel vaker op wedstrijd een stalletje voor 1 dagje, maar betaald echt nooit meer dan 15,- Echt geldklopperij als je het mij vraagt... Ook al is het een NK!

jmd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:42

Hey Es, Mylo mag wel bij Piney in stal hoor *\o/*

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 08:08

@El, thnx! Hahahaha. Inmiddels besloten dat Mylo gewoon de hele week meegaat. Kan ie mooi aan de drukte wennen en kan Marina m alvast in de showarena rijden voor hij moet starten. Voor t zelfde geld vindt hij die drukte niks en hebben we donderdag een stuiterbal in de ring. :D