[SGW] Chocolate en Knorretje doen hun best in Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

Chocolate en Knorretje doen hun best in Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 15:33

Helloo,

Ook ik ben gisteren naar de oefencross in Renswoude geweest. Was een zeer geslaagde dag, veel gezien (en gehoord :Y) ) en vooral heel erg genoten van mn twee peerdenbeesten :)

Chocolate is een 5 jarige merrie van Rubiquil die hier haar 2e oefencross liep. Ze vond vooral de hoeveelheid andere paarden en de wandelende mensen onderweg in de cross nogal eng. Ik heb nogal moeite om haar in galop te houden, als ze iets eng vindt gaat ze liever draven, maar dat mag nog omdat ze nog zo onervaren is. Vooral bij het water was ik supertrots, mijn puppypaard als voorbeeld voor de anderen ;)

Knorretje is een 14 jarige merrie, waarmee ik al de nodige tegenslagen te pakken heb gehad. Vorig jaar debuut gemaakt in de L maar halverwege het seizoen zo ernstig het vertrouwen kwijt geraakt (vooral op het water) dat de laatste crossen in een drama eindigden waarbij ik eraf viel. Ik begon me ernstig afvragen of het nog wel ging lukken met dit paard. Dit jaar nieuwe instructrice en heel veel nieuw vertrouwen. Ineens kom ik erachter wat voor topknol ik heb :D Na het rondje van gisteren misschien in Ermelo toch stiekem L starten ipv B HC.

Hier een paar foto's en filmpjes van mn rondjes van gisteren:

Chocolate

Afbeelding
Voor het eerst over een trahkener :)

Afbeelding
Tonnetjes in het water, waren wel een beeetje spannend

Filmpje

Knorretje

Afbeelding

Filmpje <3

NoaChanel

Re: Chocolate en Knorretje doen hun best in Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:55

Mooie filmpjes hetismij!!! Laatste kan ik niet zien?! Niet beschikbaar in mijn land?!?! Ik heb jou veel gezien jamme dat ik nu pas weet dat jij het bent. Mooie set heb je!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:18

O raar dat het laatste filmpje het niet doet.. Hij staat wel op openbaar bij youtube hmm. Waarschijnlijk heb ik jou ook wel gezien maar wist ik ook niet hoe jij eruit zag :) Volgende keer kunnen we elkaar dan gedag zeggen, thanks iig!

Zil

Re: Chocolate en Knorretje doen hun best in Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:52

Wow, dat ziet er gaaf uit, lijkt me zo leuk om te doen.
Veel plezier verder