[WN] Gezocht ervaren bijrijder voor jonge western Arabier Drenthe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Albaton

Gezocht ervaren bijrijder voor jonge western Arabier Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 19:34

Hoi,

Ik ben op zoek naar een ervaren ruiter/amazone die serieus aan de slag wil met mijn western Arabier "Albaton" (roepnaam: Appie) .

Momenteel wordt hij (ruin) beleerd en zal met een maandje weer thuiskomen schat ik. Hij is inmiddels 5 jaar en het beleren heeft de nodige tijd in beslag genomen omdat ie het allemaal behoorlijk eng vond. Maar hij wil eigenlijk best wel graag wat doen (bewegen en er op uit, wandelen vind ie erg leuk) dus zal ik flink met hem bezig moeten. Maar ik heb zelf geen tijd om dagelijks met 'm bezig te zijn dus ik zoek er iemand bij die hem geduldig maar consequent een aantal keren per week kan rijden. Geen beginner dus.

Je mag met hem lessen en natuurlijk ook buitenrijden als hij zover is. We wonen in Hooghalen, dat ligt in het midden van Drenthe.

Heb je belangstelling dan stuur me een pb-tje!

Hieronder Marion Dijkhuizen die Appie beleerd.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Albaton op 28-06-12 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:37

Helaas moet je voor dit soort oproepen een advertentie op de Bokt Markt plaatsen, die staat rechtsboven aan de pagina.
Edit: http://www.bokt.nl/markt/

Helaas ben ik nog wel een beginner en woon te ver weg.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 07:47

Ik heb je paard volgens mij vorige week bij marion gezien en geaaid. Prachtig dier met een heel vriendelijke en open blik! Succes met het vinden van een bijrijder. Er is hier een lopend topic bij wn over het vinden van bijrijders en verzorgers, heb je je daar al gemeld?

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 07:23

Bellatrix schreef:
Helaas moet je voor dit soort oproepen een advertentie op de Bokt Markt plaatsen, die staat rechtsboven aan de pagina.
Edit: http://www.bokt.nl/markt/

Daarom gaat deze op slot en wordt verwijderd.