Na lekker geslapen te hebben, werd er op de deur van het huisje geklopt; de paarden bleken niet zoveel geslapen te hebben. Zij waren op avontuur gegaan. Nogmaals excuses voor de deelnemers en vrijwilligers die die nacht iets minder fijn geslapen hebben

hoezo? wij weten van niets, staan hier heel braaf!
2 juni POR
Opgezadeld gaan we richting veeartskeuring. Hartslag 32 is prima, draven aan de hand gaat goed en aldus goedgekeurd. Op naar de Maproom om zorgvuldig de kaart na te tekenen. Wat wij niet in de gaten hadden was dat de tijd tot het eerste controlepunt gelijk inging... wij stonden nog te suffen en heel relaxt ons hoofdstelnummer aan te brengen. 1e controlepost dus uiteraard te langzaam gereden... Route ging redelijk goed, alle controleposten gevonden. Paar tijdfouten en 3x niet helemaal goed gereden (waardoor ook de baken gemist helaas). We hebben genoten van de mooie rit en omgeving!

Gezellig op pad

opperste concentratie bij lunchplaats, welke kaart willen ze zien?

bit weer indoen, lunchpauze is voorbij
Tijdens de POR was het ook gezellig met andere deelnemers; zo kwamen we ook in contact met een pensionhouder waar onze paarden de 2e nacht mochten slapen.
Veeartskeuring einde rit: Hartslag 36 en alles goed, we mogen MA en PTV starten.
3 juni MA en PTV
Tja, mijn verwachtingen van de MA waren niet hoog, en idd net niet gelukt. U-WIN vindt mensen op een stoeltje heel spannend! Geeft niets, we hebben het geprobeerd. Stap ging volgens mij wel beter, maar ik denk dat we net in het begin over de lijn gegaan zijn. Wel jammer want U-WIN kan best heeeeeeel snel stappen, maar door de spanning deed ie dat nu niet (het leek hem beter om meer in een sluipende modus langs de "enge"mensen op stoeltjes te gaan.
Op naar de PTV! Slalom: 7 pnt, Brug odm: 0 pnt

jury keurde zijgang op brug niet goed? haha
Dubbelsprong: 7 pnt, Poort: 0 pnt, Heg: 0 pnt (had ie moeten kunnen, bijna zelfde net in springles geoefend). en toen op weg naar de bak. Tja daar stonden en zaten zoveel mensen, dat moest wel mega eng zijn! Kostte tijd en daardoor Hindernis Laaghangende takken: 0 pnt, Stilstaan adh: 0 pnt (had de tijd genomen om beugels op te steken etc., had binnen 15 sec uit de eerste kring moeten zijn. Leermomentje). Labyrinth odm: 7 pnt.
Yeah we mogen de bak uit en even gassen het bos in!
Bergaf odm: 9 pnt, Smalle doorgang odm: 7 pnt, Bergop odm: 10 pnt! Achterwaarts: 4 pnt, Smalle doorgang adh: 5 pnt, Boomstam adh: 10 pnt! opstijgen (rechts): 0 pnt, boomstam odm: 10 pnt!
Super tevreden met de dingen die wel goed gegaan zijn! En binnen de gestelde tijd.

pffff, klaar sjonge wat een rit, wat een avontuur

en nu wachten op mijn vriend!
Organisatie bedankt voor alles! Wij kijken er met plezier op terug.
Zo'n eerste keer is toch vanalles uitvinden hoe alles werkt. Mooi dat jullie verder toch genoten hebben
top dat het goed ging, fijn dat jullie genoten hebben!
)