Bell is een 19 jarige BWP ruin, ex-manegepaard en daarvoor een jachtpaard.
Paard met veel ervaring maar heeft er helaas ook wat 'bad-habits' op nagelaten

Denk aan plakken bij andere paarden,knalhard zonder stuur en rem ineens beginnen galoperen,sloffen,tank-modus.
Al bij al gaat het goed,volgen 2 keer in de week les en gaan ook veel op buitenrit.
Sinds kort kunnen we eindelijk toertje blok rijden zonder datie in blinde paniek ervandoor stormt alsie beseft dat hij alleen moet gaan wandelen

Cross ging véél te snel,moet kijken voor een iets scherper bitje en een martingaal. Ik heb namelijk heel het parcour op de rem gereden,wat nog niet hielp.
Hij zou zich echt doodlopen. Dressuur was slecht voor ons doen,had geen kalkoenen kunnen indoen dus we gleden door de piste met impulsverlies en geen ontspanning.
Springparcour stond te laag maar heb ik Bell vooral z'n ding laten doen,het lag te glad (had nu wel kalkoenen ingedraaid maar ze waren niet echt gepast voor de bodem).
Jumping ging wel mooi vlot maar ik vertrouw teveel op Bell,ik moet hem meer bij elkaar rijden wat anders voor moeilijkheden kan zorgen in een lastiger parcour.
Ik laat overigens mijn zus nooit meer filmen

Cross country
Laatste sprong,in het water
Jumping
Dressuur

Enorm hard tegen de hand,maar het toont wel ie goed ie in z'n vel zit voor een 19 jarige

Ik hoop dat er heel wat tips gegeven worden,kunnen we zeker gebruiken!
We zullen nog oefenjumpings en oefencrossen starten,maar eerst word z'n hart gecheckt door de DA. Kijken of z'n tikker het nog aankan
haha.