[WN] lekker ontspannen met Crow in de duinen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crow

lekker ontspannen met Crow in de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 19:56

Al jaren onze vaste pinksterbezigheid, 4 dagen drunense duinen. Het ijsbaantje is dan heerlijk om verkoeling te zoeken. Het stuifzand wordt momenteel enorm uitgebreid en is echt geweldig. 80% van de tijd waan je je alleen op de prairie. GPS bij, dus we komen uiteindelijk altijd wel weer thuis!

Afbeelding

Afbeelding

Bij herberg de Brand Kijenta ontmoet en gesproken en dat was heel aangenaam of plezant zoals de Belgen zouden zeggen :)

Mac

Re: lekker ontspannen met Crow in de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:08

Ah! Bekende plekken! Ik ben er opgegroeid, maar nog nooit met eigen paard geweest - misschien toch eens doen!

Mooie foto's zeg. Heerlijk, wat jij allemaal met Crow doet!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 20:36

@ Mac, vind het altijd heerlijk om daar te rijden dus wat mij betreft zou ik het zeker doen!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:04

Waar is dat water ergens? We gaan er ook weer begin september met een hele groep westernruiters er naartoe, als het dan nog (of alweer haha) lekker warm is, dan is afkoeling altijd welkom.
We logeren trouwens ook altijd in Herberg De Brand, leuke tijden al gehad daar :D .

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:10

Heerlijk Gerda. En Crow ziet er goed uit!

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:37

Hoi Gerda, jullie hadden zo te zien best een rustig moment aan de vijver, bij ons op zaterdag was het een overrompeling van honden...
Vier dagen De Brand is écht tot rust komen, al waren mijn 2 dagen ook zeker de moeite! Vegaz heeft op de terugweg naar huis nog best amok gemaakt, hij had graag nog gebleven ha! Groetjes

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:51

Heerlijk is het daar! Maar mag je wel de ijsbaan weer in, was dan niet verboden toegang voor paarden?
Waar heb je Crow gestald en zelf geslapen?

Dana82, dat water is vlakbij de Roestelberg, is een afslag eerder dan de Roestelberg zelf, net na die manege die daar zit als je van de hoofdweg naar de Efteling afkomt. (beself ma dat het maar net is van welke kant je komt... :) )

crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 10:17

Het water, ijsbaantje is hondengebied maar we gaan er gewoon altijd lekker met de paarden in. Je moet er dus wel rekening mee houden dat er altijd ook veel honden zijn, maar Crow heeft daar geen enkel probleem mee. Weet niet of het officieel verboden is voor paarden, staat in ieder geval niet op een bordje of zo.
Wij logeren altijd ook bij Herberg de Brand, fijne stallen voor de paarden, heerlijk eten en zeer gastvrij.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:20

veelzijdige crow ! :j
lijkt me heerlijk!!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:32

Nu weet ik het weer, dat is naast dat lange fietspad (met ruiterpad ernaast)? Toen wij er voorbij reden zat het idd vol met honden, daarom zijn we ook maar doorgereden. Niet dat de paarden schrik hebben van honden maar je moet het ook niet gaan zoeken natuurlijk.

Ik meen mij te herinneren dat één van onze mede-ruiters er vroeger altijd lekker in gingen maar dat hij nu zei dat het verboden was voor paarden ...

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:51

Heeeeeeeerlijk!

Wij zijn net terug uit Someren. Van je foto's krijg ik nu al heimwee :D Het regent hier nu.......... ;(

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:28

Oohh heerlijk genieten! wat een bofkont is je paard ook met zoveel leuke dingen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:32

Wat ziet dat er heerlijk uit zeg. Doet Crow weer eens wat anders dan vorige week zaterdag :D toen moest hij hard werken, haha. Ik vind jullie een geweldig team!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 16:25

Ja, komend weekend moet hij ook weer hard werken bij de NRHA, dus dit was lekker ontspannen. Hij had veel energie en was topfit dit weekend. Nu even lekker bekomen in de wei en donderdag mag hij met JP mee. Zo blijft hij overal ontzettend veel zin in hebben. Veel afwisseling, genoeg rust tussendoor en niet overdreven op een specifieke discipline trainen.

ambrellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:37

Waauw, ziet er leuk uit! :3