[WN] ritje drunense duinen met Vegaz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kijenta

ritje drunense duinen met Vegaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 20:27

Voor 't eerst is Vegaz in de drunense duinen gaan wandelen, we hebben een nachtje geboekt in herberg de brand en 2 dagen genoten van een stralende zon!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

crow

Re: ritje drunense duinen met Vegaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:30

Hoi Kijenta, genieten he daar! Ik ga zo daar nog alleen een ritje Maken. Nora is al naar huis. Zo leuk om je bij herberg de brand gesproken te hebben!! .gr. Gerda

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:33

Heerlijk logeren bij herberg de Brand! Wat een verwennerij en het rijden op de Drunense duinen is ook geweldig.
Wij zijn hier heel jaloers!

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 12:39

Dag Gerda, heerlijk genieten van de laatste rit daar met je topper! Ik vond het ook super gezellig op het terras bij De Brand, ik ga er graag nog eens terug! Groetjes

Miss_Fancy: ja, heerlijk is 't daar; paardjes voelen zich er meteen thuis én wij ook! We hadden dubbel geluk met 't mooie weer.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 08:05

kijenta schreef:
Voor 't eerst is Vegaz in de drunense duinen gaan wandelen, we hebben een nachtje geboekt in herberg de brand en 2 dagen genoten van een stralende zon!

Voor de kaaskoppen, zoals ik, om een spraakverwarring te voorkomen (waar ik destijds even over deed om door te hebben :o? ), onze zuiderburen hebben het over "wandelen" met hun paard als ze een buitenrit bedoelen :D :D
Ik vind het zo'n heerlijk taaltje, zoals Crow al zegt in d'r andere topic, heel plezant ;)

En voor mij geven deze foto's ook jeugdsentiment:
jaren in de drunense duinen op ponykamp geweest. Zou er ook weer graag een keer rijden, is nu alleen zo ver weg.....

ambrellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:39

Ik verlang tot ik ook het strand op kan met mijn 4jarige puber! ^^

ToLkiNAdo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:44

heerlijk daar!!! we zijn weeral aan het aftellen voor ons jaarlijks weekendje daar!