Daar aangekomen eerst even aangemeld, stalletje gezocht en Mylo lekker op stal gezet. Tack box volgeladen met zeker de helft van de inhoud van de auto (pfff meer zooi voor "dat peerd" bij dan voor onszelf
) Daarna Mylo gezadeld en lekker in de showarena rondgehobbeld, hij was niet eens onder de indruk van alle bloempotten, plantbakken, spiegels en banners die er hingen!
Toen konden we richting ons "huisje". Op 5 autominuten daarvandaan hadden we een stacaravan gehuurd. Simpele inrichting, maar het voldeed aan de eisen en uiteindelijk hoefden we er alleen maar te slapen

Donderdag mocht Richard het spits afbijten door in de Colorclass te starten bij de Paints. Bij de eerste jury een 5e plek (van de 10) en bij de andere jury een 3e plek! De eerste lintjes waren binnen!
De rest van de dag hoefde Mylo niet meer te starten, dus hebben we lekker rondgekeken naar anderen, strodorp bekijken en vooral genieten van de mooie lokatie.Aan het einde van de middag arriveerden ook Pieter en Marina met Play Crow en Lolita, dus konden we de tackbox weer herinrichten voor zooi voor 3 paarden
Vrijdagochtend mochten Richard en Mylo in het eerste onderdeel al starten. De In Hand Trail Mixed Breeds. Er waren 4 starts, 1 arabier, 2 appies en 1 paint. Ries was erg zenuwachtig, maar Mylo en hij deden t echt supergoed!

Bovenstaande foto is gemaakt door Photo Events JC&S
De uitslag was een enorme boost voor zijn zelfvertrouwen, 2x 1e!!!!

Vrijdagmiddag moesten Mylo en ik starten in de APHA beginners trail. Jammer genoeg waren we maar met zn 2-en (waar zijn alle paint beginners gebleven???????) en aan Mylo lag t niet, maar ik was erg ontevreden over mezelf omdat ik tijdens de proef aardig wat steekjes heb laten vallen.
Uiteindelijk toch 2x 2e. 
Toen de APHA beginners pleasure, waren we gelukkig met zn 3-en
Dat ging beter, voor de 2e x op 1 hand en werden we als 2e en als 1e geplaatst. 
Ook hadden we ons heel stoer ingeschreven voor de Mixed Breeds Pleasure. Dit was een open klasse, waar het deelnemersveld van beginner tot prof varierde. Mylo liep eigenlijk heel netjes, hij werd in een grote groep niet "gek", hij ging alleen een beetje hard
Helaas waren we niet door naar de finale (eerlijk gezegd had ik dat in zo'n sterk deelnemersveld ook niet verwacht, was gewoon puur ervaring om pleasure te rijden in zo'n grote groep).Zaterdag zou ons Hunter under Saddle debuut volgen. Spannend....
Omdat we nog geen amateurkaart hebben, dus ingeschreven voor de Mixed HUS. Dus ook weer een open klasse. Er waren 11 deelnemers, ook weer varierend van beginners tot doorgewinterde profs. Mylo was suuuuuuuper te rijden. Hij was weer heel braaf in een grote groep. Toen de prijsuitreiking, jury 1, 6 plaatsingen. Waren we 6e! WAUW! Ik klom gelijk op mn roze wolk. Maar toen kwam de uitslag van jury 2, waren we daar als 4e geplaatst!!!!!!!!!!!
Dat was toch wel een droomdebuut! 

Al zou Mylo op zn rug met 4 beentjes de lucht in zn HMS proef ingaan, mijn dag kon niet meer stuk!
Als allerlaatste startten we de APHA beginners HMS, ons HMS debuut op 1 hand. Ook hier gelukkig weer 3 starts (thnx Anita voor het bijschijven!) Best spannend, want de ene keer springt Mylo in een relaxed galopje aan en kan ik (lees durf
) m goed los te laten, maar de andere keer vliegt ie onder me vandaan. Om dat laatste te voorkomen had ik de teugels vrij kort, eigenlijk te kort, want echt lekker rijden deed t niet...
Maar ik was heel tevreden over Mylo. Waren we 2x als tweede geplaatst.Alle plaatsingen resulteerde ook nog in een all round reserve kampioens titel!
Daarnaast heeft Mylo -geheel onverwacht en onvoorbereid- om niet nader te specificeren redenen zijn APHA OPEN reining debuut gemaakt.

Ook heeft Ries zn zelfvertrouwen nog een extra boost gekregen, hij heeft zowaar Mylo na de reining zelf uitgestapt!

Kortom, we hebben een paar heerlijke dagen gehad, Mylo heeft zn uiterste best gedaan, we hebben genoten van de accomodatie, de show, de mensen, onze paint familie en onze steunen en toeverlaten Marina, Pieter en Ria. Iedereen bedankt!
Wat ons betreft tot volgend jaar!