ervaringen trekker zadel bij endurance?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cyclo86

ervaringen trekker zadel bij endurance?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 16:50

Dinsdag komen ze bij mij langs voor trekker zadels te passen bij mijn paard. Heeft iemand ervaring met het rijden van endurance ritten met zo n zadel? Mijn paard en ik doen heel graag lange ritten en onze droom is ook echt endurance ritten te rijden *D , hebben wel al meegedaan aan de oefenendurance in nederhasselt (belgie) dit ging heel goed. Helaas is de droom op een laag pitje komen te staan doordat mijn zadel niet meer past -O- .

Mijn podium 17''/L cordura staat dus te koop voor geinterresseerden, echt een heerlijke zadel zou hem nooit wegdoen als hij bij cyclo nog goed lag, mjah hem houden ter decoratie is ook niet echt de bedoeling.

Ik hoop dat meerdere me kunne zeggen wat hun ervaringen/bedenkingen zijn bij een trekker zadel voor endurance te rijden

Silence

Re: ervaringen trekker zadel bij endurance?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:59

Endurance (nog) niet, maar wel lange ritten en ook o.a de Eper 4 daagse.
En wat dat betreft vind ik het een echte aanrader :j
Ik heb er het volste vertrouwen in dat het met de endurance ook een top zadel is.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 14:36

hehe tjah bedankt voor het antwoord maar gister getest en was echt complete ramp -O-
Mijn paard was echt compleet boos erop, zo boos is zel zelfs met het niet passend podium niet, dus jah ga hem uiteraard niet nemen

helaas dus zelfs met (semi)boomloos is het niet voor elk paard geschikt :')

de barefoot beviel ons vele beter dus we denken er nu over om ie te nemen maar ben er nog niet helemaal uit