Endurance Stekene gaat door op de tweede verjaardag van de VLAR, d.i. de inrichtende club. Daarom is er extra aandacht aan de prijzentafel en gaat iedere geslaagde deelnemer beladen naar huis. Ook aan de eenzame, groomloze, deelnemer wordt gedacht door watervoorziening voor paard en ruiter op iedere 10 kilometer. CEN Stekene wordt dus een verjaardagsfeestje
risky
Geplaatst: 27-05-12 17:34
Jammer, dat ik al een puzzeltocht te paard heb staan anders had ik ook graag mee willen rijden.
Ashkerlon
Geplaatst: 02-06-12 18:11
Stekene staat al een tijdje in mijn agenda Enkel voor de kennismakingsklasse. Het wordt het eerste (en waarschijnlijk niet laatste) proevertje van deze sport
allé, en we zijn bijna buren. Ik ben afkomstig van Izegem
Ashkerlon
Geplaatst: 02-06-12 20:13
Tja, wou eerst mee doen in Beernem, maar paard was nog herstellende van een operatie... Was wel handiger geweest en een stuk dichterbij aangezien ze gestald staat in Ruddervoorde.
Nuja, je ziet (en hoort) me wel komen. Men oude wrak van een vrachtwagen klinkt als een opstijgend vliegtuig
20km kan je inderdaad ter plaatse inschrijven. Als je nog geen VLP verzekering hebt, kan je die ter plaatse ook aanschaffen. Die is gans het jaar geldig over heel het land.
Dus als ik het goed begrijp is het €15 voor de wedstrijd/kennismaking zelf en nog eens €15 om lid te worden van de VLP wat ook verplicht is?
Jantie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-12 20:57
voor niet vlp leden is dat inderdaad zo. van dat laatste nemen we 5euro op ons; dus is 25. volgende keren is het dan slechts 15
Ashkerlon
Geplaatst: 11-06-12 21:51
Een welgemeende "dankje" aan de organisatie, want het was de max Mooi weer, mooie route, uitstekend aangeduid, leuke sfeer,... zelfs ondanks ons domme beginnersfoutje waardoor we perfect gepland 2 minuten buiten tijd binnen kwamen! Volgende keer doen we zeker terug mee Zelfs men paard was vandaag super vrolijk!
Heel juist ! Als je zin heb; 5 augustus is de volgende Vlaamse wedstrijd te Tessenderlo, ook heel mooi parcours = heide en bos. Intussen zijn er nog 3 Waalse maar eentje is wel in de Oostkantons en dat is wat ver
Ik zou er graag bij zijn, maar met mijn oude wrak van een vrachtwagen is het niet haalbaar. Te lang autostrade is kans op oververhitting of ik moet aan 75km per uur doorbollen. Stekene was nog haalbaar via de 90km banen. Was er geen endurance in ninove? Of is die al voorbij?