)Zucchero is een zelf gefokte, 8 jarige ruin van Metall uit een Notaris x Nimmerdor merrie. Deze hengstenkeuze vanwege mijn wens om een veelzijdig paard te fokken met een fijn karakter en voldoende maat: gelukt!
Ik heb hem zelf beleerd etc en ben erg trots op wat we al bereikt hebben. Desalniettemin hebben we ook nog een lange weg te gaan!

Tips zijn welkom ookal heb ik het niet bij @work gezet.
Mijn grootste probleem is dat ik nog wel eens mijn teugels wil laten schieten, niet echt handig als er vrij snel daarna nog een sprong komt waarvoor je in balans moet zijn
Balans is ook nog echt een verbeterpunt, maar is al wel beter dan het was.De foto's staan niet op volgorde en het inspringen en een deel van de overige sprongen (heg-hekje, huisje en allerlei boomstammen) staan er niet op.
De driesprong. Hier moeten we echt nog heel hard op oefenen. Heb volgens mij alleen op de eerste geen weigering gehad. Met name op de laatste van de 3 kreeg ik het maar matig voor elkaar om hem er overheen te krijgen. De 3-sprong in 1 keer goed doen is uiteindelijk helaas niet gelukt.

De zeer hardnekkige langsloper!!
Arme pony en arm paard die me daar probeerden te helpen. Zucchero was daar niet van onder de indruk en zou ze echt ondersteboven lopen.

Trakhener
Deze voelde zo onwijs goed in het aanrijden en het springen! Echt super!! Dat was wel mijn beste sprong van de dag.

Greppel met reuze sprong (dat gezicht van mij boven de sprong
)

En dan het water in.

Hier komt mijn te lange teugelprobleem duidelijk naar voren.

Was erg tevreden met het rustige galopperen tussen de hindernissen. Dat is ook echt wel eens anders geweest!
Al met al weer echt een super leuke en gezellige training! Op naar de volgende!
Ben erg benieuwd naar jullie reactie!
Komt ook vast wel goed met een beetje oefening.