[WN] Westernlessen omgevind Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LaAmazona

Westernlessen omgevind Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 14:33

Hoi! Ik en mijn beste vriendin willen heel graag naast onze Engelse paardrijlessen ook aan Western doen. Maar we moeten natuurlijk wel eerst weten of er iets in de buurt is aangezien onze ouders ons waarschijnlijk moeten brengen die die hebben geen zin om erg lang heen en weer te moeten rijden... Dus weet iemand een leuke manege in omgeving Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg die Westerlessen aanbiedt? Alsvast bedankt voor reacties! x.

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 17:53

Nee, geen westernmanege erg in de buurt helaas. Voorheen in Bleiswijk, maar daar worden geen lessen meer gegeven met western manegepaarden. Wel wordt er volgens mij in de buurt (ben de naam van de manege kwijt..) wel westernlessen gegeven maar dan op 'engelse' paarden. Heeft persoonlijk niet mijn voorkeur, maar dat is zoals ik al zei persoonlijk.

Als je een auto hebt kan je Alphen a/d Rijn; Lone Star Western Stable, Den Haag; Madepolder of Gouderak; Crazy Cowgirl Ranch overwegen. Dit zijn wel echt western gereden paarden. Dan zou ik gewoon overal een keertje gaan kijken / proeflesje doen en sfeer proeven.

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:00

LaAmazona schreef:
Hoi! Ik en mijn beste vriendin willen heel graag naast onze Engelse paardrijlessen ook aan Western doen. Maar we moeten natuurlijk wel eerst weten of er iets in de buurt is aangezien onze ouders ons waarschijnlijk moeten brengen die die hebben geen zin om erg lang heen en weer te moeten rijden... Dus weet iemand een leuke manege in omgeving Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg die Westerlessen aanbiedt? Alsvast bedankt voor reacties! x.

Google even Crazy Cow Girl Ranch- die zit in de buurt.

nice_cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:34

Hallo,

Wij van de Crazy Cowgirl Ranch zitten in Gouderak naast Gouda.
Wij hebben goed getrainde Western paarden.
Voor meer info kunt u op onze site (www.crazycowgirlranch.nl) kijken of een pb-tje sturen.

Groetjes
Shannon
Crazy Cowgirl Ranch

ElineMeike

Re: Westernlessen omgevind Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 17:17

ik rij op een manege in Alphen aan den rijn(Lone Star Western Stable). Ik weet neit of het te ver is.
HEt is een gezellige manege, niet heel groot.

Painttobe

Re: Westernlessen omgevind Rotterdam-Schiebroek/Hillegersberg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:25

Of kijk bij Country Stables in Voorschoten/Wassenaar, toch iets dichterbij dan Alphen..
Super fijne lespaarden!

www.countrystables.nl