Heel toepasselijk gingen wij met startnummer 23 door de cross
Niet alleen de cross kende heuvels, ook de dressuurring was alles behalve vlak
Maar we reden een fijne proef waar we 189 punten voor kregen.

Daarna even een taartje gegeten bij mijn versierde trailer en toen was het tijd voor het springen.

Foutloos door het springparcours

Toen naar de cross! Woll vond het nog verschrikkelijk spannend, maar heb haar uiteindelijk zonder strafpunten naar de finish gereden. Wel nog wat tijdfouten, maar geen verkeerd resultaat voor onze eerste SGW.
Foto's:

De waterbak

Ze wilde hier eigenlijk stoppen, maar uiteindelijk kon ik haar toch nog doorduwen.
De foto is op wonderbaarlijke wijze nog leuk geworden ook

De finish was inmiddels al in zicht

De laatste hindernis
Eind april stond onze 2e SGW gepland. Om 3.30 uur ging de wekker om richting Westerbork te gaan

De dag begon goed, met een mooie 2e plaats in de dressuur met 198 punten. Bij het springen hielden we deze plaatsing vast door het parcours foutloos af te leggen

We gingen heel relaxt van start, al vond Woll het wel nodig om erg hoog over de 1e hindernis te gaan..

Daarna ging het helaas even niet zo goed
Woll had absoluut geen zin om richting het bos te gaan en ik kreeg haar dan ook niet in de buurt van hindernis 2...
Ik was echt bang dat ik haar niet meer zou kunnen overtuigen, maar uiteindelijk lukte dit gelukkig toch!

Hindernis in het bos

Waterbak

De laatste hindernis, waar ze heel vroeg af ging en ik wat meer vooruit had moeten kijken..

Uiteindelijk met 1 weigering voor de actie tussen hindernis 1 & 2 door de finish gekomen

En de maand werd afgesloten met een hele gave crosstraining bij Madeleine Brugman met de studentenruiters.
Heel veel geleerd en super fijn gesprongen die dag

Heel veel geoefend op de slootjes en uiteindelijk zelfs een grote trakehner overwonnen

Waterinsprong, helaas geen betere foto's van

De turbo zat er goed op

Nu helaas een maandje zonder SGW's maar ik kijk al erg uit naar onze volgende cross in Oudkarspel
haha (moeten ik en mijn paard ook nog eens overwinnen
Succes met oefenen in ieder geval!
Zonde van dat gestaak in WB, maar mooi dat haar nog gewoon rond hebt gekregen! 
Woll wordt zodra er hindernissen in de buurt zijn ook pas echt wakker