Dressuur, springen, buiten rijden, crossen: het maakt niet uit wat we doen, alles is geweldig leuk met knappe Camaro!
Camaro is een (bijna) vijfjarige ruin van Van Gogh x Narcos II.
Even rustig inspringen in de bak

Daar dacht Camaro iets anders over... Zijn rechtervoorbeen had hij een fractie van een seconde eerder of later compleet gestrekt... Had al wat verwacht op deze, maar dit sloeg weer eens alles

Dan een echte crosshindernis, eerste van de dubbel.

Zonder aarzelen de wal op!

En dan... In drie stappen de wal op en met een afsprong(etje) er weer af! Dit is onze tweede afsprong. De eerste staat er gelukkig niet op, paardlief dacht eerst dat hij omhoog moest springen...

En de waterbak! Waar we de vorige keer nog een kwartier stonden de klooien, ging paardlief er na een beetje aandringen zo in! Ons eerste drafje in de waterbak, waarbij mijn laarzen vol stroomden met water, vandaar mijn hoofd

Het landhek

En dan krijg je op een simpel boompje een pannenkoeksprong
Was een gevalletje miscommunicatie, Camaro dacht 'er langs' ik dacht 'er over'. Heb na de landing even mijn tanden geflost in zijn manenkam, maar kon gelukkig weer het zadel inkrabbelen

Poging twee ging stukken beter

Paardlief gaf nog even een krachtimpressie... Hoog springen is geen probleem, volgens mij zit er wel een meter lucht tussen buik en boomstam

Braaf als eerste van de vier door de beek!

Heerlijk even ervaringen uitwisselen met een stalgenootje tijdens een rustmomentje!

En omdat het de mooiste was, nog even de eenvoudige Instagrambewerking van een sprong

Nog twee filmpjes voor de liefhebber (even in linkjes i.v.m. het aantal foto's):
Wapperend voorbeen filmpje

Gekloot bij de sloot

Filmpjes met dank aan Illusion1990
Mooie foto's en inclusief commentaar krijg je een erg mooie impressie van wat je hebt allemaal hebt meegemaakt. Wat zijn jullie een goed team zeg, toppaardje is Camaro!