Een leuk initiatief van de WPE in Soest: op zondag 3 juni wordt daar een oefen-endurance georganiseerd. Hoewel ik als oud-organisator van de wedstrijd Marcroix Endurance Soest alleen als adviseur bij deze oefen-endurance betrokken ben en me dus verder niet met de daadwerkelijke uitvoering bemoei, draag ik het initiatief een wel een warm hart toe en wens ze een leuk deelnemersveld toe. Leuke extra is een kort rondje voor de kids, een kilometer of 10, waarbij een volwassene te fiets of te paard het kind moet begeleiden (kan prima, vrijwel over ligt een fietspad of verharde weg naast de route die de ruiters moeten volgen op dit korte rondje).
Let op: ik kan verder geen vragen over deze dag beantwoorden, daarvoor moet je echt bij Lindsey Overeem zijn. Dus gebruik voor vragen, opmerkingen en inschrijvingen alleen het contactadres zoals in de uitnodiging genoemd. Ik zal je anders ook alleen maar doorverwijzen!
De route is grotendeels heel anders dan destijds de wedstrijdroute, dus ook voor iemand die daaraan deelgenomen heeft in 2008, 2009 of 2010 is het leuk om deze oefenrit te rijden.
Ik denk dat ik wel ga, lijkt me leuk! Nu zou het gezellig zijn als er nog wat andere enthousiastelingen zijn! Past mooi tussen Leersum en Renkum in (in mijn geval tenminste)