Oefen-endurance WPE Soest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mandymonica

Oefen-endurance WPE Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 14:01

Een leuk initiatief van de WPE in Soest: op zondag 3 juni wordt daar een oefen-endurance georganiseerd. Hoewel ik als oud-organisator van de wedstrijd Marcroix Endurance Soest alleen als adviseur bij deze oefen-endurance betrokken ben en me dus verder niet met de daadwerkelijke uitvoering bemoei, draag ik het initiatief een wel een warm hart toe en wens ze een leuk deelnemersveld toe.
Leuke extra is een kort rondje voor de kids, een kilometer of 10, waarbij een volwassene te fiets of te paard het kind moet begeleiden (kan prima, vrijwel over ligt een fietspad of verharde weg naast de route die de ruiters moeten volgen op dit korte rondje).

Daarom hierbij de uitnodiging even onder jullie aandacht: http://www.wpeemland.nl/aankondigingen%20activiteiten/2012/uitnodiging_endurance_3%20juni_2012.pdf

Let op: ik kan verder geen vragen over deze dag beantwoorden, daarvoor moet je echt bij Lindsey Overeem zijn. Dus gebruik voor vragen, opmerkingen en inschrijvingen alleen het contactadres zoals in de uitnodiging genoemd. Ik zal je anders ook alleen maar doorverwijzen!

De route is grotendeels heel anders dan destijds de wedstrijdroute, dus ook voor iemand die daaraan deelgenomen heeft in 2008, 2009 of 2010 is het leuk om deze oefenrit te rijden.

jeanette_hol

Re: Oefen-endurance WPE Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:02

Ik denk dat ik wel ga, lijkt me leuk! Nu zou het gezellig zijn als er nog wat andere enthousiastelingen zijn! Past mooi tussen Leersum en Renkum in (in mijn geval tenminste)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:50

Wij zijn erbij! Mooi trainingsritje tussen Leersum en Renkum, ook voor ons ;)

Marshaymea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:42

Ik hoop erbij te zijn, dit is een mooi trainingsritje bij ons in de buurt.

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:13

Wij zijn ook van de partij. Niet al te ver en inderdaad mooi voor Renkum.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 07:59

Mijn stalgenote en ik doen mee. Voor ons is het echt een kennismakingsrit. We rijden wel veel buiten.