dacht zet het ook maar even hier neer zodat iedereen op de hoogte is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fannetje schreef:Hoop dat er meer over bekend wordt, want vind het een erg weinig zeggend kort bericht vanuit de organisatie.
Karrimh schreef:extra zuur aangezien Banholt ook niet door gaat en wilde uitwijken naar de datum van Zelhem, maar kon niet omdat Zelhem daar al stond. nu dus beide wedstrijden die niet doorgaan
Gilbey schreef:Karrimh schreef:extra zuur aangezien Banholt ook niet door gaat en wilde uitwijken naar de datum van Zelhem, maar kon niet omdat Zelhem daar al stond. nu dus beide wedstrijden die niet doorgaan
dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, maar dat is dan echt zuur idd.
En voor het Banholt team is het nu ook heeeeel erg krap om alsnog op te starten met een nieuwe datum.
Karrimh schreef:Gilbey schreef:dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, maar dat is dan echt zuur idd.
En voor het Banholt team is het nu ook heeeeel erg krap om alsnog op te starten met een nieuwe datum.
Banholt is al definitief afgeblazen
weslyjune schreef:fannetje schreef:Hoop dat er meer over bekend wordt, want vind het een erg weinig zeggend kort bericht vanuit de organisatie.
Ik snap dat het wegvallen van een wedstrijd heel vervelend is voor de mensen die hem wouden rijden, maar een wedstrijd organisatie is je geen uitleg verschuldigd over waarom hun westrijd niet door kan gaan. Zoals voorgenoemd is het een zwaar besluit dat ze niet zonder reden gemaakt zullen hebbben.
Natuurlijk wordt een wedstrijd niet zo maar afgelast, maar je gaat op een bepaalde manier wel verplichtingen aan; er zijn toch een hoop mensen die erop gerekend hebben, misschien zelfs al kosten gemaakt hebben... Een beetje meer uitleg zou welkom zijn!