Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maeike79 schreef:Ik lees even mee, zou met mijn Fries ook graag mee willen doen aan SGW.. Hij kan (aardig) springen maar heb nog nooit een Fries bij een SGW gezien en ben benieuwd naar de reden..
. We zijn L + 6 paarden, maar dat was in 2010. Fjordy gaat er helemaal voor in de cross, hij is erg dapper. Spring parcours is ons struikel blok, met 2dubbeks. Fjordy is erg kort, erg pony. Hij is ook maar 1.42 groot. Tijd is nog nooooooit een probleem geweest. Hij heeft flink tempo, heerlijk. Zijn hartslag is vaak zo laag, voor en na cross, dat ze er altijd om moeten lachen!

) maar hoop najaar weer een keer te starten.
Dioxide schreef:Ik volg dit topic ook even! Vroegah heb ik wel recreatief over crosshindernissen geraust. Mijn tink is 1.70m en groeiende (ja, serieus..), en een behoorlijk bosmonster. Wil eerst eens rustig gaan kijken hoe hij op normale hindernissen reageert en later misschien eens een crosslesje meepikken. Sowiezo eens gaan kijken op de Tinkerdag hier in Limburg