[WN-ITP] Filmpje van Twister
Dit was mijn 4e les, en de 2e keer dat ik los reed. Ik heb nu vrij snel mijn ontspanning te pakken en rijd gewoon lekker. Ik schrok wel een beetje van mijn houding op sommige foto's
maar ik zit met plezier op het paard. Vandaag zelfs een rollback gedaan 
Twister reageert gigantisch goed op mijn zit en stem, iets wat veel vertrouwen geeft. Ik hoef bijv. alleen maar achterover te zitten en HO te zeggen en ze staat al stil, zonder de teugels aan te nemen.
Ik moet er wel op letten dat ik mijn benen stil houd, mijn handen rechtop en meer uit elkaar, en waar ik moeite mee heb is dat Twister na de galop erg vlot draaft. Daar ben ik nog te onzeker voor, ik ga gespannen zitten en kukel voorover, waardoor zij nog harder gaat. Op dit moment los ik dat op door een kleine volte te draven totdat ze weer jogt, maar ik heb al ervaren dat ontspanning voor een rustige jog zorgt. Dus mijn volgende les begin ik aan de longe om te wennen aan haar snelle draf en om achterover te blijven zitten.
Als ik dat voor elkaar heb wil ik graag de les, want voor de rest voel ik me super op haar rug
Echt lang geleden dat ik zo heb genoten van het rijden!

En ook nog een van de mooiste quarters van bokt tegen gekomen

Whiskey van Buckskey
)