Op donderdag zijn we aangekomen in Callantsoog waarna ik Blue meteen mee heb genomen naar het strand om foto's te laten maken. Ze was zo braaf! De golfjes waren in eerste instantie spannend en eng, maar niet snel daarna liep ze steeds verder de zee in om met het water te spelen

Op manege Noot is ook een mooie trailtuin, waar we heel wat doorheen gebanjerd hebben.

Op vrijdag en zaterdag hebben we clinics gevolgd, pleasure, horsemanship, in hand trail, trail en een theorie clinic. We hebben hier super veel van geleerd!
Maandag was er dan de wedstrijd. En wat heeft Blue het goed gedaan!! Ze was zo ontzettend braaf heel de dag. Druk in de inrijbak, via buiten naar de spannende wedstrijdbak (want weide met andere paarden zichtbaar door doorzichtige wand). En gewoon zo lief naar me luisteren
De trail ging geweldig, op een innige verstrengeling met het hek na. Die moesten we open laten maar daarna moest je erlangs en Blue vergat even hoe breed we zijn. We zijn hier toch 4e en 5e (double judged) geplaatst van de 14 deelnemers. De pleasure ging ook goed! Ze had een schrik momentje en een poep momentje maar ik kreeg haar netjes terug en ook hier zijn we 4e en 5e geplaatst, van de 21 deelnemers!Hierna hadden we nog de horsemanship, 18 deelnemers. De proef ging netjes, het railwork ging netjes dus ik verwachtte wel geplaatst te zijn. Maar de 5e, 4e en 3e plaats waren al geweest toen ik wat minder optimistisch werd. Maar ik was gewoon 2e geplaatst! Dit was bij Miranda Bouterse, hierna kwam de beoordeling van Carmen Voigtland (Duitsland). En weer kwamen de 5e, 4e, 3e en nu zelfs de 2e plaats voorbij...Ik dacht nog; het ging toch goed? Zou het? En ja hoor!! De eerste plaats!!
Ons eerste blauwe lintje en medaille. Wat ben ik TROTS op mijn paard zeg!

Ik ben zo gek op die merrie

Blue is volgens mij ook toe aan de L4 nu, ze is helemaal into de galop
Jullie hebben ook al zo genoten!! Superleuk verslag weer en onwijs fijn dat je er toch bij hebt kunnen zijn met Blue na die nare periode