[WN] Training Austria

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Training Austria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 18:09

Sinds een klein tijdje zijn we al actief de western sport aan het beoefenen, we hebben in februari onze eerste wedstrijd gereden in oosterwolde en 4 puntjes binnengesleept, ons doel op het moment is pleasure horsemanship en showmanship, we zijn toen 5e en 1ste geworden. Er is nog super veel werk aan de winkel maar een voorproefje van m'n vriendje kan geen kwaad aangezien ik heb precies een jaar heb sinds dit weekend :D

- Cap eigen keus
- We hebben ofcouse ingestapt / uitgestapt bla bla.
- Opbouwend kritiek mag, afzeiken liever niet :D
- Mn houding is nooit goed met trainen :')
- let niet op mijn hoofd
- Galop werken we keihard aan en is ons moeilijke punt
Afbeelding
Opzich een fijn beeld vind ik zelf

Afbeelding
Mn houding is crap, rechter op zitten schouders naar achteren en hakken uitdrukken, ook sjokt hij wat op de voorhand hier.

Afbeelding
Liever wat meer ontspanning maar op de goede weg

Afbeelding

Afbeelding
Back up, ja, braaaaff :') Heeft ie ook wat moeite mee.

Afbeelding
Andere kant op ,

Afbeelding
We zijn op de goede weg, hij galoppeerd, maar we zijn er nog láng niet, (hoofd :') )

Afbeelding
*D

Afbeelding
Mn fotograaf :D

En? :D

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 18:27

Ziet er netjes uit! Lekker bezig met trainen zo te zien. Ik vind vooral je galopfoto mooi, daar zie je al dat je paard zijn achterhand onder zijn lichaam begint te brengen en daardoor zijn schouders mooi gaat optillen..ga zo door :j

Jliiien

Re: Training Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:08

Leuk, je eerste wedstrijden al gedaan ;) proficiat met je eerste plaats!
Het is altijd voor iedereen eens goed om foto's van zichzelf te trekken tijdens het trainen.
Zo zie je je fouten zelf en kun je je zelf verbeteren.
Veel succes verder met je training en wedstrijden!!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:23

je hebt zelf het meeste al genoemd. ga er lekker aan werken/lessen, komt wel goed.
ik vind alleen je zadel heel erg klein.echt te klein. zo krijg je echt een drukpunt op die rug.
en je billen zitten hoog tegen de cantle aan, kan ook niet comfy zitten..

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 20:35

spicegirl schreef:
je hebt zelf het meeste al genoemd. ga er lekker aan werken/lessen, komt wel goed.
ik vind alleen je zadel heel erg klein.echt te klein. zo krijg je echt een drukpunt op die rug.
en je billen zitten hoog tegen de cantle aan, kan ook niet comfy zitten..

One day ill be skinny, :D Het is het eerste zadel dat past , ik ga gewoon verder met dieten en hopen dat t goed komt :D

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:40

weet je zeker dat het zadel jouw pony past? Het ziet er niet zo uit namelijk.
(dan kijk ik nog niet eens of jij in het zadel past, denk ook dat jouw houding misschien beter zou zijn als je in een voor jou passend zadel zou zitten)
Verder rij je leuk, misschien je teugel iets duidelijker vragen en los laten?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 20:44

maaike2800 schreef:
(dan kijk ik nog niet eens of jij in het zadel past, denk ook dat jouw houding misschien beter zou zijn als je in een voor jou passend zadel zou zitten)

ja hoor past prima, hij heeft een erg moeilijke rug, was best wel een zoektocht. ik laat binnenkort wel een osteopaat komen om zn rug na te kijken , zij is ook zadelpasser dus dan vraag ik ook even om een second opinion,
genoeg comentaar over het zadel nu :D bedankt voor het opmerken :j Maar anders krijg ik straks hetzelfde berichtje 10 keer.
Je weet hoe bokt is :D

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:49

maaike2800 schreef:

Aan de foto's te zien is ze bezig met verzameling en heeft haar paard nog steun van teugels en been nodig, na de oefeningen zal ze hem vast af en toe lange teugel geven om hem op zijn eigen benen te leren lopen. Een paard moet verzameling wel eerst leren.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 20:55

wgirl schreef:
maaike2800 schreef:

Aan de foto's te zien is ze bezig met verzameling en heeft haar paard nog steun van teugels en been nodig, na de oefeningen zal ze hem vast af en toe lange teugel geven om hem op zijn eigen benen te leren lopen. Een paard moet verzameling wel eerst leren.

Klopt hij vind het erg leuk om in 3 stukken te lopen :D

Wally_1998

Re: Training Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:02

mooi paardje hoor <3

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:22

AustriaTrick schreef:

Ach en dat is ook een kunst! ;) Je ziet zelf je verbeter punten en je hebt lol met je knol!! Dat is het belangrijkste, het zadel lijkt op zich wel op je paardje te passen voor zover zichtbaar op foto maar volgens mij is dit gewoon een erg moelijk paardje ook om een goed zadel voor te vinden!(erg kort rugje) Super dat je hem af en toe door een osteopaat laat behandelen, dan hou je het allemaal een beetje bij en soepel! En die ene foto met die kop van jou!! Haha hilarisch!! Iedereen heeft wel eens zo'n shot waar je thuis om kan "janken", verder sta je er leuk op hoor! En je paardje ook! En zo'n foto is voor ons wel weer vermakelijk haha (plaag je maar hoor)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 11:07

Rebel_Gloe schreef:
AustriaTrick schreef:

Ach en dat is ook een kunst! ;) Je ziet zelf je verbeter punten en je hebt lol met je knol!! Dat is het belangrijkste, het zadel lijkt op zich wel op je paardje te passen voor zover zichtbaar op foto maar volgens mij is dit gewoon een erg moelijk paardje ook om een goed zadel voor te vinden!(erg kort rugje) Super dat je hem af en toe door een osteopaat laat behandelen, dan hou je het allemaal een beetje bij en soepel! En die ene foto met die kop van jou!! Haha hilarisch!! Iedereen heeft wel eens zo'n shot waar je thuis om kan "janken", verder sta je er leuk op hoor! En je paardje ook! En zo'n foto is voor ons wel weer vermakelijk haha (plaag je maar hoor)

Haha dankjewel voor je leuke reactie :D En ja hij vind het heel knap dat ie in zoveel stukjes kan lopen :j HIjs heel moeilijk inderdaad om er een zadel voor te vinden , zn rug is echt superkort .