[SGW] CNC Waregem 21 & 22 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

CNC Waregem 21 & 22 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 20:13

Wie van jullie doet er mee?

Ik ben ingeschreven voor de jonge paarden reeks.
Heb daar vorig jaar ook al jonge paarden gestart.

Kan alleen zijn dat ik nog moet afmelden, ik heb 6 weken geleden mijn enkel gebroken en mag nu woensdag uit het gips :Y)
Wilde voor de zekerheid toch maar inschrijven, als het lukt, zoveel te beter, lukt het niet, dan kan ik dat weekend daar tenminste niet mottig rondlopen omdat ik niet heb geprobeerd...

Mijn vriendje heeft momenteel mijn paard in het werk gehouden en veel crossvoorbereidingen zullen we dus samen sowieso niet doen, maar achh, als hij even gemakkelijk loopt als vorig jaar zal ik zeker niet klagen :+

_lautje_

Re: CNC Waregem 21 & 22 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:04

Ik rijdt er eentje in de L reeks. Vrees dat door de nieuwe Belgische regels niet veel Nederlanders zullen rijden :Y)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 11:32

Hoe zijn de regels eigenlijk veranderd voor Nederlanders? :)
Ik hoorde dat Belgische ruiters ook problemen kunnen hebben, LRV leden mogen slechts 3 wedstrijden van de federatie meerijden...
Ikzelf heb een nationale licentie en een LRV-licentie.. Komt uiteindelijk mss iets duurder uit maar kan toch van beide meegenieten..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:23

Voor Nederlanders geldt hetzelfde. Zit wel te twijfelen om een nationale licentie te nemen, maar ik weet ook niet goed hoe dat in zijn werk gaat.