[SGW] Bronsveld in Lelystad met Chantal Megchelenbrink (middag)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Bronsveld in Lelystad met Chantal Megchelenbrink (middag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 13:11

:wave:

Gisteren kwamen er een aantal combinaties op het terrein in Bronsveld om les te krijgen van Chantal.
Vorig jaar was er ook al eens zo'n dag, maar toen kon ik er helaas niet bij zijn. Dit keer heb ik alles mooi op de foto kunnen zetten!
Ik probeer zoveel mogelijke verschillende hindernissen te laten zien, maar ik begreep dat het voor velen pas weer één van de eerste crosstrainingen dit seizoen was, dus er werd nog een beetje rustig aan gedaan. Niettemin, erg leuk om te zien, te fotograferen en natuurlijk aan de 'zijlijn' van mee te leren. :)

Als je jezelf ziet en je wilt meer foto's van jezelf zien, stuur me dan even een PB'tje met de nummer van de foto die jij bent.
Sta je er níet tussen maar ben je wel geweest? Kan je ook een PB'tje sturen met een duidelijke beschrijving van hoe je eruit zag. :)

Bij de laatste groep heb ik wat minder foto's. Het begon ook te hagelen en ik stond er al vanaf de ochtend, dus had het inmiddels ijskoud.. -O-
Ben toen wel naar huis gegaan, excuses! Heb nog wel een paar foto's van iedere combinatie meegepakt. :)

Afbeelding
1. Inspringen met een kruisje.

Idem. Andere combinatie.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4. Heg

Afbeelding
5. Heuveltje af, boompje mee.

Afbeelding
6. Heuvel op, boomstammetje.. naar beneden over greppel, weer omhoog, boomstam af.

Afbeelding
7. Greppel was een beetje eng!

Afbeelding
8. Onwijs schattig koppie. :)

Afbeelding
9.

Afbeelding
10. Water in en uit springen.

Afbeelding
11. Houtstapel.

Nog een keertje.

Idem. Andere combinatie.

Afbeelding
12. Nog een keer, andere combinatie.

Afbeelding
13. Kleine piano

Afbeelding
14. Zijkant opspringen, boomstammetje mee en andere kant er weer vanaf.

Afbeelding
15. Idem. Andere combinatie.

Marieke samen met Otto

Ik hoop dat ik een beetje een leuk overzichtje heb gegeven.. :)

Mensen die morgen komen crossen... tot morgen :Y)