[WN] Westernles/ instructie omg Gelderland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarissaM

Westernles/ instructie omg Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 21:25

Hallo!

Ik rij al heel veel jaren met plezier Engels maar Western heeft mij altijd ontzettend getrokken. Mijn merrie heeft de dressuur nu wel gezien dus zijn we opzoek naar een nieuwe uitdaging. Na het lezen van het topic "van Dressuurmuts naar Westernhoed" is het weer gaan kriebelen en ik hoop dat we een nieuwe uitdaging in het Western rijden kunnen vinden.

Ik ben opzoek naar iemand die aan huis les kan komen geven. Ik heb namelijk zelf (nog) geen vervoer. Mijn merrie staat in Hierden. (Omgeving Harderwijk)

Ik heb de lijst in de sticky al bekeken, maar ik ben ook opzoek naar ervaringen omdat ik echt een leek ben op Western gebied dus ik kan ook niet beoordelen of er wel of niet goed lesgegeven wordt. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt maar dit zijn allemaal oude topics dus niet meer echt up to date.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

Groetjes Marissa

superpony

Re: Westernles/ instructie omg Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:05

Ik stuur je even ene pb. Ik sta wel in de sticky, maar ben verhuisd, dus niet up to date meer qua regio. Wij wonen nu in Ermelo.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 11:55

Ik ben van plan bij Esther de Vries te gaan lessen maar lees even met je mee :o

azarlizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:59

Ik zou heidi westland eens proberen.
Zij is erg op de basis training en heeft veel ervaring met het omscholen van engels naar western. Ze zit zelf in putten maar geeft ook les op lokatie.
Pb mij maar als je meer info wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:42

Barry Schuurman komt regelmatig in de regio, evenals Paulette Zorn. Heb al jaren les van beiden en dat bevalt super!

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:07