Op welke site staan de rassen vermeld?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lindaonline

Op welke site staan de rassen vermeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:18

Op welke website en waar precies kan ik lezen welke rassen deelnemen aan endurance wedstrijden? Op de site van de vereniging en de fasna trail heb ik het niet kunnen vinden. Misschien tips, bedankt?

kim345

Re: Op welke site staan de rassen vermeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:20

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:25

Ellie_F schreef:
Op welke website en waar precies kan ik lezen welke rassen deelnemen aan endurance wedstrijden? Op de site van de vereniging en de fasna trail heb ik het niet kunnen vinden. Misschien tips, bedankt?

Zoals voor me gezegd, welke er aan een bepaalde wedstrijd meedoen staan op de startlijst.
Of bedoel je met welke rassen je MAG meerijden?
Dan is het antwoord makkelijk, in principe alle rassen, wel is het ene ras allicht meer geschikt dan het andere,
maar zeker de klasse I is voor heel veel rassen haalbaar.
Als je echt veel verder wilt, tja, dan moet je misschien niet met je belgisch trekpaard mee willen doen bijvoorbeeld.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:27

Kim: ik kan je link gewoon openen maar zie niet waar je deze vandaan hebt. Wanneer ik naar de endurance vereniging site ga dan zie ik wedstrijden staan maar geen startlijsten staan :o? . Ik zal er wel overheen lezen maar zie het echt niet.

Sjolvir: ik wil graag weten welke rassen er deelnemen niet wie er deel mogen nemen.

kim345

Re: Op welke site staan de rassen vermeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:31

Je gaat naar de wedstrijden. Dan staat er een tekentje en klik je op de site.
Op de site staan de startlijsten. Die klik je aan en voila. Niet al te moeilijk te vinden ;)
In principe doen alle rassen mee. In KWB doet ook de supershet dinky mee zoals donna hem zelf noemt :P

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:36

Volgens mij heb ik het. Het staat op de site paasendurance.nl
Bedankt!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 09:38

Ben wel benieuwd waarom je wilt weten welke rassen mee doen?
In principe kun je voor de basis met praktisch elk ras uit de voeten, zelfs tot nationaal klasse IV. Maar dat vraagt wel heel veel gerichte training.
Wil je gaan voor het 'grote' werk zul je wel naar rassen moeten kijken die er meer geschikt voor zijn. Dus Arabische paarden of paarden met veel Arabisch of evt Engels volbloed erin.