) en modder nog gewoon een poosje door. Wat denken jullie: de moeite waard? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en modder nog gewoon een poosje door. Wat denken jullie: de moeite waard? 

. In galop aanspringen was eigenlijk gewoon harder schoppen. Mijn paard, een manege-paard, blijkt echter nu behoorlijk pittig te zijn en we leren samen vrolijk verder. U hoort misschien nog eens van ons....!!!!
Jammer hoor...*grinnik* Uhhh...je snapt wel dat ik het met die stelling dus niet eens ben he...
No offense natuurlijk...maar goed, ik heb dus nooit les gehad op een manege, ben begonnen op een privepaard op de pensionstal waar een vriendin van me stond en waar ik de enige lesklant was...
Ik was btw 24 toen ik begon... Citaat:zul je ooit goed leren rijden met een manege-paard?
! Misschien over een paar jaar of zo. "First things first", een paard is pas nummer 3 op het lijstje van grote uitgaven die nog gedaan moeten worden, dus helaas moet het nog even wachten...
. Hoe zijn jullie trouwens aan je paard gekomen, en was het wat je verwachtte? Problemen met 'em gehad, kost het je veel tijd? Ik heb horen zeggen dat je prive-leven ervan naar de knoppen gaat, maar ik denk dat dat wel erg zal meevallen! Willen jullie daar iets over kwijt? Citaat:Hoe zijn jullie trouwens aan je paard gekomen, en was het wat je verwachtte?