[WN] Western manege White Socks Stables in Zeist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

julya

Western manege White Socks Stables in Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 12:39

Hallo, ik heb eens rond gekeken in het vorige topic over dit onderwerp, en lees daar zowel goede als minder goede berichten. Mijn vraag is, hoe gaat het daar nu, hoe is het met het les geven? Want ik zou graag op de mangege willen, mocht hij een aanrader zijn.
Dus, praat maar raak!

Julya

Anoniem

Re: Western manege White Socks Stables in Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:48

Van elke stal zul je positieve en negatieve dingen horen.
Soms zelfs positieve vanuit onwetendheid of eigen blinde vlekken, en negatieve uit afgunst of andere vetes.
Dus het verstandigste wat je kunt doen is er gewoon lekker zelf gaan kijken, je zelf een oordeel vormen, en zelf belissen...

Kijk naar hoe de paarden gehouden worden en erbij staan. Ga eens een avondje langs de bak staan als er les gegeven wordt: zie je verbeteringen optreden gedurende het instructieuur? Hoe gaan ze met het paard om? Is de instructie duidelijk? En actief? Hoe is de sfeer, hoe gaan mensen met elkaar om? Word je aangesproken, bieden ze je een rondleidinkje aan?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:20

Ik ben eens gaan kijken om met mijn eigen paard daar te gaan lessen. Ik vond de lessen extreem duur. Een stuk duurder dan de lessen die ik bij een gerenommeerde western instructeur heb gevolgd. En dan weet je vooraf niet van wie je les krijgt.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:28

Sammyoo wat noem je extreem duur ,en is dit een privé les of groeps les

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:49

Ik weet het niet precies meer, is een jaar geleden dat ik er ben wezen kijken. Maar volgens mij zou ik voor een groepsles op mijn eigen paard 25 euro betalen (misschien overdrijf ik nu, maar ik zal er niet ver naast zitten).

DarGwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:49

Opzich wel een nette manege, maar rij technisch minder correcte lessen vind ik zelf.