De klassen B t/m M paarden en pony's worden verreden.
Ik zelf start B paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Genoeg crossen binnen een straal van een halfuurtje rijden haha. 
heb er ook zin in!
Hier heb je echt heel veel crossen dicht in de buurt
Is de route daar een beetje goed aangegeven? Kan de cross namelijk maar een keer verkennen, tussen de dressuur en het springen door. Het is voor ons een heel stuk rijden dus een dag van te voren kan niet.
Jaaaa! ook ik doe mee op de zaterdag in de B. Ook de eerste van het seizoen voor mij. Moet nog wel even zien te trainen voor die tijd, want wij zijn nog steeds op slot... Maar de 23e MB hoop ik toch wel weer op pad te mogen. Anders weet ik nog niet of ik wel definitief ga starten. Heb dit jaar nog helemaal niks getraind. Al gaat springen de laatste tijd zo lekker dat we een stuk meer vertrouwen hebben dan vorig jaar. Rosa_ schreef:Ik start ook in het B, is m'n debuut met dit paardIs de route daar een beetje goed aangegeven? Kan de cross namelijk maar een keer verkennen, tussen de dressuur en het springen door. Het is voor ons een heel stuk rijden dus een dag van te voren kan niet.

En anders lopen er vast genoeg voorlezers rond! Loetie84 schreef:Rosa_ schreef:Ik start ook in het B, is m'n debuut met dit paardIs de route daar een beetje goed aangegeven? Kan de cross namelijk maar een keer verkennen, tussen de dressuur en het springen door. Het is voor ons een heel stuk rijden dus een dag van te voren kan niet.
Weet je je tijden al dan?!