[SGW] Hobbyfotograaf staat 5-6mei in Castenray; Interesse? GRATIS!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mayling27

Hobbyfotograaf staat 5-6mei in Castenray; Interesse? GRATIS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 13:00

Hallo,

Ik ben een hobbyfotograaf en heb sinds kort een Canon 1000D Spiegelreflex gekocht, (Momenteel nog een 18-55 lens, maar ben aan het kijken naar een 70-200 lens. Weet niet of ik deze dan al heb).

Nu wil ik me hier meer in verdiepen en ben ik begonnen met een cursus fotografie.
Mijn interesses liggen hier vooral in de paardensport en zal dan ook veel op wedstrijden gaan oefenen met fotograferen.

As 5 - 6 mei zijn de SGW in Castenray (bossen ken ik op me duimpje) en daar wil ik ook foto's gaan maken.
Omdat de meeste onbekende ruiters van mij zijn, kan de de foto niet op internet neerzetten.

Mocht je interesse hebben in foto's van jou en je paard/pony in dat weekend.
Laat me dan weten wanneer je moet starten, tijd en startnummer (Evt voorkeur voor hindernis, maar dat kan ik niet beloven).
Ik zal dan proberen zo goed en mooi mogelijk aantal foto's te knippen.
Uiteraad kan ik geen garantie geven of de foto's gaan lukken, vandaar dat er verder ook geen kosten aan zitten,
het is puur voor mezelf om te oefenen!!

Mocht je hier interesse in hebben, stuur me dan een berichtje of pb'tje met je startnummer, tijd en welke dag
en zodra de de definitieve lijst beschikbaar is, nogmaals de gegevens!

Alvast bedankt! _/-\o_

xSiep

Re: Hobbyfotograaf staat 5-6mei in Castenray; Interesse? GRATIS!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:04

Ik denk dat je het beste gewoon van iedereen foto's kan maken en deze op een album op internet kan zetten. Dan kun je die link op de site van de SGW en bokt zetten :j Zo vind iedereen wel zijn foto's en heb jij er minder werk aan. En je kunt altijd nog een oproepje in het voorbesprekingstopic zetten of uit het startlijstentopic de bokkers halen en deze even markeren op de startlijst.
Doe deed ik het tenminste altijd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:05

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 13:07

Ja, maar niet iedereen is er van gedient als zonder te vragen hun foto online komt, dus vandaar dat ik het zo doe, om dat te voorkomen. Mocht het alsnog teveel worden, kan ik altijd kijken of ik het nog zo doe ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:09

Mayling, Als je dat niet wil, moet je niet gaan crossen :n
Het is op het SGW forum de bedoeling dat je als fotograaf post in het bovenstaande topic en geen eigen topic opent.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 13:13

Mootje schreef:
Mayling, Als je dat niet wil, moet je niet gaan crossen :n
Het is op het SGW forum de bedoeling dat je als fotograaf post in het bovenstaande topic en geen eigen topic opent.

Als je misschien even duidelijk bent met wat je precies bedoeld, dan begrijp ik het misschien ook.
Je zet er een link neer zonder er iets bij te zetten, dan weet ik toch niet wat je bedoelt!!!

Als ik wat niet wil? Ik cros niet!

Ik vraag gewoon of iemand graag foto's wilt hebben als ik die geknipt heb, omdat ik de privacy van andere niet wil schenden, omdat hun foto's open en bloot op internet verschijnen. (Ja heb het vaker gemaakt bij andere....)
En als ik dit verkeerd gepost heb, kun je dat ook gewoon even duidelijk vermelden en uitleggen waar ik dan moet zijn!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:20

Op elke SGW worden foto's gemaakt. Dat is zo, dat weet iedereen die mee doet ook en dat is geen enkel probleem.

Er komt als de starttijden bekend zijn, hier op SGW een starttijden topic waar Bokkers zich aan kunnen melden, zodat andere Bokkers een beetje bij kunnen houden of men elkaar kan treffen bijvoorbeeld. Daar kijken veel hobby fotografen ook naar om extra op te letten.

Verder kan een fotograaf zich daarna melden in het fotografen topic met een link naar zijn/haar site of naar het foto album.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 13:23

Nickeltje, Dankje wel!

Dat wist ik niet dat er nog een starttijden topic etc kwam, maar dan zal ik dat in de gaten houden en kijken of ik dan kan reageren!

Foto's maken doe ik toch wel voor mezelf, Maar ik vind het zonde als er leuke foto's bij zitten om ze niet af te kunnen geven aan de persoon zelf, dus vandaar mijn topic....

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:11

Lijkt mij harstikke leuk! Ik geef je tegen die tijd zeker mijn startnr en tijd!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 09:22

Dat is goed Fatal_flower!

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:18

Lijkt mij ook super leuk om mooie foto's van mezelf al crossend te ontvangen. Ik ga zeker tegen die tijd mijn startnummer en tijden aan je doorgeven!

Het is inderdaad handig om het starttijden- en voorbesprekingstopic in de gaten te houden, dan krijg je een goede indruk van de startnummers van bokkers. Volgens mij vinden de meeste SGW ruiters het super leuk om foto's te ontvangen van de cross!!

succes met je cursus.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 15:21

Dankje wel Annika, Komt helemaal goed!

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:23

Ja leuk foto's. Ik doe mee in het L. Laat tzt de tijden wel weten. Mocht je veel willen oefenen dan mag je ook wel een keer met een training foto's komen maken hoor :P

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 10:13

Ha Sfranken, waar train je?
Ik had zitten denken om te kijken of ergens een oefenterrein in de buurt was.. Maar ik hou me niet zo bezig met sgw. Het is dat ik Castenray ken, omdat ik zelf bij de ruitervereniging van Castenray zit (overigens niets met sgw te maken). En helaas is momenteel in de buurt alles afgelast ivm Rhino, dus hoop dat dat snel voorbij is.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 10:22

Mayling27 schreef:
Ha Sfranken, waar train je?
Ik had zitten denken om te kijken of ergens een oefenterrein in de buurt was.. Maar ik hou me niet zo bezig met sgw. Het is dat ik Castenray ken, omdat ik zelf bij de ruitervereniging van Castenray zit (overigens niets met sgw te maken). En helaas is momenteel in de buurt alles afgelast ivm Rhino, dus hoop dat dat snel voorbij is.

Ik train in Ysselsteyn. In het bos achter het oefenterrein aan de middenpeelweg is een crossterrein waar we ook ieder jaar een cross organiseren eind september/begin oktober.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 10:26

Geen idee waar dat is, maar dat vind ik wel. Wanneer is er altijd trainen? Is dat toegankelijk voor iedereen (om te kijken?) Vind het zoiezo altijd mooi om te zien, en ik weet dat mijn zusje er interesse in begint te krijgen, dus wellicht wilt zij dit ook graag eens zien.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 10:50

Helaas zijn de trainingen voor komend weekend afgelast ivm rhino. Ik ga zelf wel even trainen het weekend, ik denk morgen. Ik laat je weten als de groestrainingen weer zijn.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 10:52

Ja dat is goed. Wil graag een keer komen kijken en natuurlijk foto's maken. Maar vind alleen al leuk om te zien. Dus kom zeker graag een keertje kijken. Ik hoor het wel van je..

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 11:20

Wij hebben ook zeker interesse! Ik kom zelf oorspronkelijk uit Castenray en werk voor een eventingstal in Horst, volgens planning zijn we in Castenray minimaal met 3 paarden en 1 pony aanwezig.

Ennu, een keer zo foto's komen maken aan huis is ook erg leuk! Kun je oefenen!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 11:25

Ha Jolien, laat maar weten wanneer jullie willen, en wellicht kom ik straks in de lente (als al het gedoe uit de paarden-wereld is) wel oefenen met foto's maken. Maar volgens mij (als ik het goed heb) heb jij ook een zus die erg goed kan fotograferen ;)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:17

Mayling27 schreef:
. Maar volgens mij (als ik het goed heb) heb jij ook een zus die erg goed kan fotograferen ;)

Klopt!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:48

Ik wil ook wel foto's. Ik doe mee in het L.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:57

Ik ben er ook in de L :-)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 14:58

Hallo Sabertje, Dat is prima hoor, Laat me maar weten.
Mag ik vragen waar jij vooral je sgw voorbereid? Verblijf zelf namelijk vaak in Well ;)

@ Marjan, Zodra jullie gegevens hebben, dan probeer ik een mooie lijst te maken om iedereen erop te krijgen ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 15:02

Omdat dit topic inmiddels meer een voorbespreking aan het worden is, en de fotografe in kwestie denk ik haar antwoorden heeft, sluit ik dit topic.