Ik ben een hobbyfotograaf en heb sinds kort een Canon 1000D Spiegelreflex gekocht, (Momenteel nog een 18-55 lens, maar ben aan het kijken naar een 70-200 lens. Weet niet of ik deze dan al heb).
Nu wil ik me hier meer in verdiepen en ben ik begonnen met een cursus fotografie.
Mijn interesses liggen hier vooral in de paardensport en zal dan ook veel op wedstrijden gaan oefenen met fotograferen.
As 5 - 6 mei zijn de SGW in Castenray (bossen ken ik op me duimpje) en daar wil ik ook foto's gaan maken.
Omdat de meeste onbekende ruiters van mij zijn, kan de de foto niet op internet neerzetten.
Mocht je interesse hebben in foto's van jou en je paard/pony in dat weekend.
Laat me dan weten wanneer je moet starten, tijd en startnummer (Evt voorkeur voor hindernis, maar dat kan ik niet beloven).
Ik zal dan proberen zo goed en mooi mogelijk aantal foto's te knippen.
Uiteraad kan ik geen garantie geven of de foto's gaan lukken, vandaar dat er verder ook geen kosten aan zitten,
het is puur voor mezelf om te oefenen!!
Mocht je hier interesse in hebben, stuur me dan een berichtje of pb'tje met je startnummer, tijd en welke dag
en zodra de de definitieve lijst beschikbaar is, nogmaals de gegevens!
Alvast bedankt!
Zo vind iedereen wel zijn foto's en heb jij er minder werk aan. En je kunt altijd nog een oproepje in het voorbesprekingstopic zetten of uit het startlijstentopic de bokkers halen en deze even markeren op de startlijst.