[WN] Iemand ervaringen met PRAB?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Melanietje_

Iemand ervaringen met PRAB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 22:45

Hoi,

Ik ben benieuwd of iemand hier regelmatig of wel eens gestart is bij de PRAB (Performance Riding Asscociation Belgium)? Hoe zijn die wedstrijden, waarvan moet je allemaal lid zijn om te moeten starten enzovoorts....

Zou hier graag willen gaan starten, woon zelf in Nederland maar de meeste wedstrijden zijn een stuk dichter bij dan de wedstrijden die in NL worden georganiseerd.

Dus als iemand mij een beetje wegwijs kan maken bij de PRAB?

Kaunos

Re: Iemand ervaringen met PRAB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 07:35

Ben een paar keer gestart bij de PRAB vorig jaar en wilde dit jaar ook weer gaan starten om dezelfde reden als jij, het is een stuk dichterbij dan het meeste in Nederland. De sfeer is relaxt en de wedstrijden zijn goed georganiseerd en je hoeft in principe zelfs geen lid te zijn van de PRAB om mee te mogen doen, maar kunt op een daglicentie meedoen. Mocht je meerdere wedstrijden willen rijden, dan is het al snel voordeliger om gewoon lid te worden.

Dit jaar gaan ze voor het eerst een aantal wedstrijden samen met de Belgische AQHA houden, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:03

savath

Re: Iemand ervaringen met PRAB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:19

Ik rijd zelf ook bij de prab. Het is er inderdaad fijn rijden en een gezellige sfeer.
Ik zou zeggen gewoon een keertje meedoen en zelf zien of het je bevalt.

Doranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:33

Ik heb daar een hele tijd gereden, opzich hele leuke wedstrijden. Ben daar weggegaan door bepaalde mensen die daar ook reden (ga geen namen roepen)

Ik vind het wel jammer dat ze, ook al staat het op de site, niet naar leeftijden van paarden kijken. Daar rijden een paar 2-jarigen tussen terwijl je alleen mag starten met 3 jarigen.
Ik weet niet of dat ondertussen veranderd is, ben al anderhalf jaar niet meer geweest