[SGW] Eventing videos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tigers_eye

Eventing videos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 22:58

Hallo, ik ben nieuw bij bokt. Ik ben een engelse eventing amazone, maar ik woon wel in Belgie al een jaar of 14 in totaal, dus kan wel een beetje NL vooral spreken, niet zo goes schrijven, dus sorry voor mijn foutjes!

Ik heb vorig jaar mijn eerste 4* wedstrijd gereden in Luhmuhlen met By Crikey (William), wat een geweldige ervaring! Ik wil deze jaar verder bouwen op dit succes, en ook dat mensen kunnen dat samen leven met ons. Ik heb een site gebouwd - www.madsen-equestrian.com, en deze jaar zal er elke week gesponsoord videos komen elke week op de hoofdpagina. In deze videos vertel ik over wat is gebeurd die week, over training en management, ja een beetje van alles. We hebben maar een oefenjumping gedaan in Januari, maar deze weekend gaan we op dressuur, en volgende week hoop ik een springles te kunnen filmen.

Alles is in engels, maar ik hoop dat sommigen zullen dat interessant vinden!

Bedankt!

mistid

Re: Eventing videos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:28

Wat een gave site! En stoer dat je in Luhmuhlen hebt gereden!

tigers_eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 18:48

Dank u! Ik heb geen ervaring van sites, maar ik vind mijn weg min of meer met weebly. Ik ben heel blij dat ik heb Luhmuhlen als eerste 4* kunnen rijden, wij gaan proberen voor Badminton deze jaar maar ik vrees dat we niet genoeg FEI punten hebben. Anders misschien een paar CIC***, Wiesbaden en dan zullen we zien.

tigers_eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 16:14

Vanaf gisteren zit er een nieuw video op de home pagina van de site, deze week is dat over de wond van Missy, en een dressuur wedstrijd voor William.... Er zullen ook heel schoon photos komen in de volgende dagen dat een vriendin heeft gemaakt :-).

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:21

Leuk om te zien!!

tigers_eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 17:12

Er zit een nieuwe video op de site sinds gisteren, deze week waren onze plannen verandered door de koud, maar we hebben wel een goed training op klein maar moeilijke hindernissen kunnen filmen. Het is een heel goed oefening voor soepelheid, en de reacties van paard en ruiter. Een vriendin heeft ook heel cool photos gemaakt vorige week, ze zitten ook op de site onder "News & Photos".

tigers_eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 20:29

Ja, enkele weken niet op Bokt gekomen!

Ik had eerst geweldige nieuws van Supastuds (ze verkopen schroeven die heel gemakkelijk zijn om te plaatsen), dat ze mijn lessen willen betalen tot Badminton CCI4* (update 7), maar dan zijn we bij de veearts geweest met William omdat hij niet echt goed in zijn vel was. Hij zegt dat hij moet 3 weken heel rustig werken, wat betreft dat klaar zijn voor Badminton heel moeilijk is (update 8, op de hoofd pagina van de site)... Ik ben heel jaloes op mensen die zijn al aan 't crossen :P .