Het leek me leuk om jullie een overzicht te laten zien van ons in het jaar 2011, ik ben ontzettend blij met mijn meisje en wil graag de foto's van ons jaar delen met jullie waarin te zien is hoe een klein meisje een grote meid wordt!
Januari:
Jetje een van de eerste keren onder het zadel, wat deed ze het toch braaf. Ze heeft nooit een gekke sprong gezet of er vandoor gegaan. Samen lekker het bos in en hier voor het eerst in de bak. Je was zo relaxt!

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=QH2CRt75 ... re=related
We deden rustig aan 1 a 2 keer in de week reden we een buitenrit of gingen we trainen in de bak:

Op buitenrit gaan vind je helemaal geweldig en kijk dan je ogen uit, hier had ik voor het eerst je hoofd geschoren. Wat stond dat je mooi!

Februari:
We gingen een stapje verder, we oefenen wat met balkjes lopen en je kreeg meer bespiering! Ik was zo trots op je dat je zo braaf was en zo goed voor me wilde werken! We hebben er samen super veel plezier in!

We kregen ook steeds meer vertrouwen in elkaar en konden dan ook heerlijk met elkaar knuffelen in de rijbak in het zonnetje!

maart:
Lekker jezelf uitsloven in de bak, wat doe je dat graag!!

Je mooie lieve hoofdje!!

april:
Samen deden we mee aan de voorbrengcursus bij melody stables! Je liet je ongelooflijk zien daar! :[ Helaas was je erg dunnetjes en kreeg ik je niet makkelijk dikker, ik besloot ons wel in te schrijven voor de amateurkeuring.

Hier ben je voor het eerst geschoren, spannend was dat! Ook hadden we er voor de grap een keer een dressuurzadeltje opgelegt, je vind alles prima! Al vinden we western rijden veel leuker!!

mei:
Hier deden we mee aan de amateurkeuring, wat vond je dit spannend! Helaas eindigde we laatste maar we hebben ontzettend veel geleerd en ervaring opgedaan!!

De verdere maand mei ben je lekker het land opgegaan om voller te worden, in juni gingen we weer aan de slag!
Juni:
Je zag er weer geweldig uit, lekker op gewicht en na een maandje stil te hebben gestaan pakte je alles weer super op!

mijn knappe meid! :mrgreen:

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=p5JOdBRUcDs
Juli
Ik schreef ons in voor het DAWRA weekend, samen met een vriendin van mij en Carita gingen we hier heen. Je vond het erg spannend en durfte niet van CArita's zij te wijken. Onze eerste clinic lukte dan ook niet, maar de tweede was je erg braaf zo zonder Carita erbij!
we schreven ons in voor de fotoshoot, er kwamen prachtige foto's uit!

Hier staat mijn meisje stoer en relaxt tussen de andere paarden tijdens de clinic:

Augustus:
Ik verhuisde van Drenthe naar Brabant, ik kon helaas deze maand niet zo veel met je doen..
September:
Samen met mijn zusje en Carita besloten we samen twee daagjes op pad te gaan, het was nog prachtig warm weer en reserveerde een plek op een camping hier 20 km vandaan. Bepakt en bezakt voor de eerste keer gingen we op pad. Lekker door de bossen en langs de dorpen (dit vond je nog zoo spannend met al die traktoren, maar je gaf alles! )

Hier staan jullie samen lekker in de wei op de camping:

Mama maakte foto's toen we terug kwamen:

oktober:
Ik kwam een weekendje thuis en samen met vriendin Helene en Ukkie (hondje) gingen we op pad:

Ook in November ben ik niet thuis geweest en konden we niet samen leuke dingen doen, in november ging je samen met Carietje op het grote grasland bij de buren. Hier stonden jullie je lekker dik te eten.
December:
Met kerst kwam ik weer thuis en waren mijn nichtjes ook van de partij, Korriena wou heel graag een ritje op je maken! Ik had er alle vertrouwen in, je had 1,5 maand stil gestaan maar je hebt geen stap verkeerd gedaan:

Ook mijn jongste nichtje van 9 mocht op je rijden, wat vind je de aandacht toch geweldig!

Ik was zo blij en trots:

Onvoorstelbaar hoe een grote meid ze is geworden, van mager iel meisje naar een volle grote meid!

Je bent geweldig en echt alles voor me Jetje! We zijn dit jaar enorm naar elkaar toe gegroeid en voelen elkaar aan. Ik mis jou en carita te erg en heb besloten terug te verhuizen, eind juni kom ik terug en in die tijd kom ik om het weekend thuis om lekker met je bezig te gaan!
Groetjes van ons!!
Western staat haar echt goed!