[WN] Western For Pleasure Team

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kattelijne

Western For Pleasure Team

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 18:03

Hallo allemaal,

Zo...voor het eerst op Bokt...leuk :) Nu ben ik net lid geworden van de WFPT , dat lijkt me een leuke vereniging , en het biedt nog leuke wedstrijden en clinics ook!Heeft iemand hier ervaring mee?

quarter_nic

Re: Western For Pleasure Team

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 09:02

Welkom!!! Ik heb helaas (nog) geen ervaring met WFPT dus kan je daar niet veel over vertellen...

Kattelijne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 10:20

Dank je :) Jammer dat je er geen ervaring mee hebt ;)T lijkt me echt een leuke vereniging,ze organiseren 3 wedstrijden in een jaar en oefenavonden vlak voor de wedstrijden.Als je lid bent krijg je ook kortingen op de wedstrijden en zijn die oefenavonden gratis onder leiding van Astrid de Visser!!Kijk anders even op de site...www.wfpt.nl

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:45

Ik ken het ook niet, ik ga eens kijken! :D

Kattelijne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 11:54

Ja Diaz moet je doen,misschien is het ook wel wat voor jou :)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:05

Heb de website bekeken en het ziet er gezellig uit. :j
Wat ik niet helemaal begrijp is wat de meerwaarde van deze vereniging is ten opzichte van (bijvoorbeeld) een WRAN of je eigen lesgeefmens/manege?

Kattelijne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 19:46

Hai Rumpleteaser :) Ja leuk he,ik vind de site er gezellig maar ook professioneel uit zien.De WRAN organiseerd niet echt wedstrijden op de NK en Summershow na.De WFPT doet dat wel en organiseerd ook clinics,zo staat er in juni een clinic gepland met Chris Knol en in het najaar wordt er hoogst waarschijnlijk een reining clinic gegeven door Rieki Young.Bovendien heeft de WFPT leden en mede daardoor de mogelijkheid biedt om clinics te organiseren zonder dat het uit een persoonlijke 'kas' komt en clinics/wedstrijden eigenlijk altijd doorgaan :) Aardige meerwaarde dacht ik zo :j

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:55

Wat organiseert de WRAN dan? Ik dacht toch echt wedstrijden...
Maar ik ben niet zo into de WRAN dus ik kan het fout hebben?

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:02

De wran organiseerd hele jaar door wedstrijden, dus wat bedoel je daarmee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:12

De WRAN organiseert die wedstrijdjes niet zelf. De WRAN geeft toestemming voor WRAN-approved wedstrijden die door diverse mensen door het land georganiseerd worden.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:09

Kattelijne schreef:
Bovendien heeft de WFPT leden en mede daardoor de mogelijkheid biedt om clinics te organiseren zonder dat het uit een persoonlijke 'kas' komt en clinics/wedstrijden eigenlijk altijd doorgaan :) Aardige meerwaarde dacht ik zo :j

Wat niet wegneemt dat je alsnog voor de clinics (van anderen dan Astrid) dient te betalen!

Het lijkt wel een reclame boodschap ;), vooral omdat het leven een beetje uit de WFPT is (zie adv Zeelandnet). Erg jammer voor de mensen die zich er keihard voor ingezet hebben, maar imo is het ook een hecht groepje waar je als buitenstaander met andere, nieuwe idee-en nauwelijks tussenkomt. Ik ben een aantal jaar lid geweest en heb dit eind 2010 opgezegd, omdat ik idd de meerwaarde niet meer ervoer. Zie inmiddels ook de meerwaarde van een lidmaatschap van de WRAN niet meer, (behalve de korting, maar om nu 33 euro te dokken om 14 euro korting te krijgen? :n -maar das een andere discussie :D )

Het jammere van de wedstrijden in VP is, ondanks dat de organisatie altijd super strak verloopt, dat er heel weinig deelnemers zijn. Uiteraard is dat iets waar het WFPT niets aan kan doen, maar maakt voor mij wel dat ik dit jaar niet naar Vrouwenpolder kom. (En dat de wedstrijd van de WFPT in mei bv samenvalt met de grote rassenshow in Luttenberg :D )

Kattelijne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:59

Hej Buitenzorg , fijn dat iemand reageerd die ervaring heeft met de WFPT;) Dat je moet betalen voor de clinics lijkt mij vrij logisch,ik vind het al leuk dat er clinics georganiseerd worden! Wat betreft de wedstrijden zal ik zelf moeten ondervinden,maar in indergeval bedankt voor je input :)

doske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:57

ik ben ook al jaren lid van de wfpt, en ik blijf ook lid. Dat je voor clinics moet betalen lijkt me ook logisch, naar zij organiseren het wel. oefenavonden ben ik zelf nog nooit geweest, en feit blijft dat als wfpt stopt met bestaan, we de enigste wedstrijden hier in de buurt nog hebben in Oud-Gastel zijn en evt Zwartewaal als dat ooit een keer doorgaat en Kaatsheuvel, wat ik toch ook al een behoorlijk eind vind rijden met trailer.
Maar goed ieder zo zijn eigen mening...