Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(heb het alleen vanaf de weg gezien allemaal.. )Diaz schreef:Dat klinkt als een stal waar ik me nog eens bij achter de oren zou krabben om daar te willen gaan staan.Ik heb inmiddels gebeld.. ik moet helaas paard-tarief betalen voor mijn C-pony.. omdat ik volwassen ben.
Ik vond het wel wazig... dat de prijs afhankelijk was van de eigenaar i.p.v. het pony/paard tarief wat op de site staat.. maar maandag is de western-persoon terug van vakantie. vraag ik alles nog even na

Vind het trouwens ook apart dat je als dressuurruiter 2 lessen krijgt per week en als westernruiter maar 1.
en-da-wil-ik-nie 

Sfeer is fijn, het ziet er netjes uit, alles is eigenlijk prima geregeld, er zijn 3 bakken waarvan 1 inderdaad met westernbodem, westernlessen worden gegeven door Yvonne inderdaad.
Diaz schreef:Ik begreep dat er ook westernles, westernpensionstalling en wedstrijden gereden worden op manege Goudse Hout (in Gouda)
Heeft iemand hier ervaring met de lessen hier? de sfeer, de bakken, de stalling e.d.?
Ik ga er sowieso zelf langs om sfeer te proeven, en lesje nemen e.d.
Maar ben benieuwd naar ervaringen!
(wegens het klein beetje toch naar een western-stalling rond-kijken enzo)
Diaz schreef:Ik heb helemaal niets meer gezegt na het kijken zie ik!
Ik vond het helemaal niets, kleine donkere stalletjes, continue een harde brom van een ventilatiesysteem.
VEEL rondlopende kindjes.
Westernzadels konden niet in de kast, dus lagen openbaar.
Het was echt rommelig, oud en vies.. Stoffige stallen, allemaal gerepareerd met losse gaashekjes, plankjes en grote uitstekende spijkers ed
Verder waren de paddocks drijfnat, geen drainge of wat dan ook..
Het enige wat mooi was was de westernbak.
Verder echt een afknapper voor wat je krijgt voor dat geld!