Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er zelf nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord.
Blanket schreef:http://www.lonestar-westernstable.nl zit in Alphen a/d Rijn.Ben er zelf nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord.
Maar ik wil me heel graag breder oriënteren
Ik weet namelijk dat Lone Star bijv. een vrije kleine bak heeft en dat lijkt me bijv. niet prettig rijden.
). Wat me vooral tegen sprak was dat er maar één binnenbak was van 10 bij 15 meter, erg klein dus. Daar worden dus ook geen groepslessen in gegeven, altijd buiten. En ik rijd ook wel eens in de winter of in de regen buiten, maar een binnenbak is toch wel net wat fijner vind ik zelf. Ik had inderdaad ook gehoord dat ze plannen hebben voor een nieuwe, grotere binnenbak. Tegen de tijd dat die af is, wil ik daar nog wel eens gaan kijken, wat ik wel fijn vond aan de LoneStar was het grotere aantal manegepaarden. Bij de Madepolder zijn er ongeveer 10 manegepaarden, alle anderen zijn pensionpaarden. Bij LoneStar heb ik alleen niet met de eigenaren of mensen van de manege gesproken omdat ik ze niet kon vinden op de een of andere manier, het was donker en regenachtig en ik had het gevoel dat het heel erg verlaten was. Maar dat zal wel geweest zijn omdat er op dat moment geen les gegeven werd ofzo?

Volgens mij was het op een vrijdag maar dat weet ik dus niet zeker. Maar op de site staat volgens mij dat de binnenbak 10 x 15 meter is. EDIT: oke ik zie net 10 x 20 meter haha. Maar ik ga er nog een keer heen als de nieuwe binnenbak er is. Wat ik wel eng vond daar was de grote hond die blaffend op me afgerend kwam, en dat terwijl ik eigenlijk nooit bang ben voor honden. Maar dat zal ook wel door het slechte weer komen dat het enger leek dan dat het eigenlijk was

En als straks de nieuwe binnenbak er is helemaal!