Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://www.soulmate-nutrition.nl/algeme ... p?prd=open Zie het vademecum op die site. Hier krijgen ze het ook als ze niet in zware training staan.
Met mijn vorige paarden verrichtte het wonderen.
crow schreef:Ik doe dan niets extra's. Hij krijgt hooguit een paar ons muesli meer als hij meerdaagse wedstrijd heeft. Doe wel af en toe reinigen met een kuurtje maar dat staat los van de training.
Mathilde schreef:Een a twee keer peer jaar (preventief) bezoek van de kraker, tandartscontrolle, een keer per jaar bloed laten trekken, extra vit. e en selenium, extra olie en (proberen in ieder geval) een keer per week lekker het bos in te gaan om het koppie gezond te houden.
Momenteel gebruiken een aantal mensen bij ons een supplement met echt geweldige resultaten, heet Equistro Mega base.

jmd schreef:Mijn paardje, Piney, krijgt een hoop aandacht, liefde en veel te eten (tijdens zware training 6 tot 8 kilo draversbrok en onbeperkt ruwvoer). Lekker veel weidegang, samen met zijn maatjes ravotten en regelmatig buitenritje om zijn koppie lekker fris te houden.
Geen klagen over prestaties dus hij zal het wel naar zijn zin hebben
jmd schreef:Mijn paardje, Piney, krijgt een hoop aandacht, liefde en veel te eten (tijdens zware training 6 tot 8 kilo draversbrok en onbeperkt ruwvoer). Lekker veel weidegang, samen met zijn maatjes ravotten en regelmatig buitenritje om zijn koppie lekker fris te houden.
Geen klagen over prestaties dus hij zal het wel naar zijn zin hebben
En voor degene die dat nog niet wisten...het is een reiner