Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Adrienne schreef:dofuzz schreef:precies de reden waarom ik zulke zaken overlaat aan professionals
Ik kon het niet beter omschrijven !

JayJay09 schreef:Beugels los vind ik een goed idee. Ik bond ze vast met een touwtje omdat hij het vervelend vond als ze tegen z'n buik bungelden.... een stukje desensibiliseren overgeslagen denk ik. Was me nu wel goed van pas gekomen.
JayJay09 schreef:Meer begeleiding zou wel lekker zijn. Betere? Volgens mij heb ik een hele! goeie. Onder zijn visie gaat het ook super. Zat ik ook super op mijn gemak. Probleem is denk ik ook dat als hij er niet is, dat ik hulp van anderen nodig heb. Dit zijn steeds verschillende personen die op dat moment even op stal zijn. Wellicht moet ik daar wat minder gemakkelijk over denken. Vooralnog is de druk van benen en beugels denk ik het probleem, dus dat stukje heb ik te gemakkelijk overgeslagen. Hij heeft het wel gehad, maar ben ze gaan vastbinden en hij is dat stukje weer 'vergeten' denk ik... Ik ga een stapje terug naar de beugels en ga dan weer door. Mocht hij onzeker blijven voelen, dan ga ik niets foreren of vepesten, dan breng ik hem weg. Voelt hij echter weer opnieuw terug relaxed, dan ga ik zelf door...