Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben bang van niet.. Die dingen zijn best duur..
Dat gaat je na een kilometer of 15 echt wel irriteren. Of je moet hem aan je zadel zien te monteren ofzo.

margjex schreef:Haha die zou ik wel willen alleen heb echt niet veel geld en wil zoveel mogelijk besparen, en mijn pony heeft altijd wel goede hardslag op de wedstrijd en na de trainingen dus daar ben ik niet bang voor opzich maar wel voor het verdwalen haha
Voor het lompe zou het me niet uitmaken het is lastig maar ik kon er wel mee omgaan de vorige keer
margjex schreef:Mobiel word geen optie aangezien mijn mobiels wel altijd dingen hebben dat ze niet meewerken ofzo.
Ik heb nou uit nood een blackberry gekocht maar die lopen vaak vast enzo![]()
Oke daar moet ik dan even over na denken, maar buiten om dat hij niet waterdicht is en lomp is is hij wel gewoon goed om niet te verdwalen?

Molzebeer schreef:Ik heb een garmin 205, op MP gekocht en was dus niet zo duur. Dat zou je ook kunnen proberen.
Ik snap alleen niets van het ding! Zo frustrerend. Misschien dat iemand het kort uit wil leggen? Ik wil alleen maar weten hoe ver en hard ik rijd. En het ding heeft zo veel opties.
Sok schreef:margjex schreef:Haha die zou ik wel willen alleen heb echt niet veel geld en wil zoveel mogelijk besparen, en mijn pony heeft altijd wel goede hardslag op de wedstrijd en na de trainingen dus daar ben ik niet bang voor opzich maar wel voor het verdwalen haha
Voor het lompe zou het me niet uitmaken het is lastig maar ik kon er wel mee omgaan de vorige keer
Ha okee! Als je een GPS wilt met een zichtbaar kaartje is die Garmin etrex wel heel handig inderdaad.
De vrouw waarmee ik reed had hem in een tasje aan haar zadel gemonteerd, maar dan was de ontvangst niet optimaal..
Ook denk ik dat je voor het paardrijden toch wel een waterdichte wilt hebben.. Die dingen houden niet echt van water![]()
Maar waterdicht of niet, zo'n etrex heb je ook niet voor 50 euro.. Minstens het dubbele

margjex schreef:Die Garmin Zumo lijkt me niet echt heel fijn, en de etrex vista hcx wel omdat ik precies het zelfte model heb gehad.
Maar deze is 150 euro en deze is precies het zelfte van model maar wat is het verschil dan tussen die en die hieronder want die is maar 70 euro
http://www.dealbird.nl/garmin-etrex-h.h ... gn=beslist

(geintje
)