[WN] 1e kerstdag bij nieuwe westernstal Voorthuizen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

1e kerstdag bij nieuwe westernstal Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 18:55

Aangezien kerst weer de doorsnee familiedagen zijn en ik niet de hele dag wilde zitten en eten kwam ik gister op het geniale idee om eens te kijken of ik een afspraak kon regelen om bij de nieuwe western/pensionstal van Esther de Vries in Voorhuizen te gaan kijken. Gebeld en ik kon 1e kerstdag dus mooi even de dag breken en naar de training van Cut A Sugar Pep gaan kijken. Helaas kwam ik te laat en kon alleen nog even het uitstappen zien. :+
Er lag net een nieuwe bodem in de rijhal, die nog wat moest aandrogen. Ze zijn er momenteel druk bezig om de laatste hand te leggen aan de inrichting en ik moet zeggen dat ze dat heel goed lukt! :j Ik ben erg benieuwd naar de mensen die hun paarden daar gaan stallen of gaan trainen, die zal ik dan vast en zeker tegenkomen. Zit er aan te denken om mijn paard er een tijdje neer te zetten, aangezien ik zelf al maanden in de lappenmand zit en dus niet kan rijden.
Begin januari is de open dag met nieuwjaarsborrel....en die moet ik waarschijnlijk missen! {:)-:(

Er naast zit een opfok voor veulens, dat er ook heel goed uit zag. :j

Hier een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:02

Nou, ik zou bijna gaan denken dat dit een reklametopic is......... :7

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 20:17

Ach, 't is maar waar je enthousiast over kunt zijn. Ik vond het een mooi stekje en dat mag best benoemd worden, dus wilde de foto's laten zien. Er staan hier toch meer stallen genoemd op het forum, dus waarom zou het reclame zijn? Er worden straks ook oefenwedstrijden gegeven en er is al reclame genoeg over dacht ik zo. Ik vond het igg leuk om even een kijkje te hebben genomen! Maar als dit topic zo niet mag, dan verwijder het maar...ik vind het best.

Deeday

Re: 1e kerstdag bij nieuwe westernstal Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:23

Hier heeft voorheen laurine brucher (of hoe je het schrijft ;) ) toch gezeten? Er mooie accommodatie is dat! Aan de doorgaande weg vanaf putten aan de rechterkant toch?

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 20:33

Er heeft voorheen een dressuurruiter in gezeten maar wie of wat weet ik niet. Weet wel dat de accomodatie leeg heeft gestaan. Er werd wel gereden. Ik ben door Voorthuizen gekomen richting Putten, dan is het net buiten Voorthuizen aan de linkerkant, dus jouw omschrijving kan wel kloppen! :D

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:59

Ja klopt. Daar heeft een vriendinnetje van mij gewerkt bij die dressuurstal. Mooi bedrijf!

daantje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:22

Nou, Bravura :) , ik had je mail ook gehad en ik ben idd wel van plan om te gaan kijken op de open dag, ze heeft ook al een aantal leuke dingen op de agenda staan....eindelijk eens wat in de buurt!!!!

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:01

Wij gaan ook even bij Esther langs haar nieuwe stekkie bewonderen ;)

Leuk om alvast een kleine indruk te hebben.

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:09

Ik kom ook even in de voormiddag langs.
Een aantal weken terug ben ik er al eens wezen kijken en het ziet er goed uit.
Er wordt ook nog een nieuwe buitenbak aangelegt met een renbaan er omheen/erbij heb ik begrepen :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:49

Wat moet Esther met een renbaan ??

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:00

DubbelDun schreef:
Wat moet Esther met een renbaan ??

Weet ik niet maar dat heeft de eigenaar mij verteld dat dat nog een plan was om te verwezelijken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:43

Is best lekker hoor een renbaan! kun je tenminste lekker een poos goed gas geven!

Stardust07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:44

Ziet er mooi uit daar!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 17:57

Over een renbaan heb ik haar niet gehoord. Wel een nieuw aan te leggen buitenrijbaan en extra paddocks. De stapmolen is overdekt en de roundpen wordt ws overdekt, daar ligt het materiaal al voor.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:58

Misschien bedoelde ze met de 'buitenrijbaan' wel die track, anders had ze toch wel gewoon 'buitenbak' gezegd ??

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 18:01

Nee, ze heeft toch echt buitenbak gezegd. Daar komt de vorige bodem van de binnenbak in te liggen. Ik maak er zelf buitenrijbaan van, weet nl niet hoe het er uit komt te zien.

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 08:43

Ik hoorde het over die evt. renbaan van de eigenaar van het complex, nog niet van Esther zelf gehoord.
De binnenbodem die er uit is gehaald wordt inderdaad voor de nieuwe buitenbak gebruikt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:35

Lenie schreef:
De binnenbodem die er uit is gehaald wordt inderdaad voor de nieuwe buitenbak gebruikt.
Ik hoop dat dat wat gaat worden dan, want aan een buitenbakbodem worden toch wel heel andere eisen gesteld als aan een binnenbakbodem.

GiggleBitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:14

Het ziet er allemaal super uit! Ben er ook deze week even wezen kijken. De renbaan is waarschijnlijk van de eigenaar zelf. Die is fanatiek met mennen, dus misschien dat hij dat fijn vind ofzo haha. Dat horen we vanzelf wel een keer. Is niet het belangrijkste lijkt me! Hopelijk wordt het 7 januari met de opening aardig druk!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 18:30

Lenie schreef:
Ik hoorde het over die evt. renbaan van de eigenaar van het complex, nog niet van Esther zelf gehoord.

Yep...heb haar gesproken....is een toekomstplan om een (soort van) renbaan aan te leggen. Ben benieuwd! +:)+

DubbelDun schreef:
Lenie schreef:
Ik hoop dat dat wat gaat worden dan, want aan een buitenbakbodem worden toch wel heel andere eisen gesteld als aan een binnenbakbodem.

Ik neem aan dat ze zich goed geïnformeerd hebben, dus dat zal vast wel los lopen. :j De binnenbak wordt igg perfect, dus ik twijfel niet aan de bodem die in de buitenbak komt. ;)

EstherdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:51

Hallo allemaal,
Via via hoorde ik dat er op 'Bokt' over mijn nieuwe accommodatie in Nijkerk geschreven werd. Ik kijk nooit op 'Bokt' maar was toch wel nieuwsgierig... Vandaar een account en een reactie:

Super leuk om de enthousiaste reacties te lezen. Niet alleen op 'Bokt', maar sinds het bekend is heb ik van veel mensen fijne en positieve reacties gekregen. Ja, het is een waanzinnig mooie accommodatie die alles biedt wat je je wensen kunt. Ik ben waanzinnig blij dat de mogelijkheid zich heeft voorgedaan een 'eigen' plek te vinden waar ik geheel zelfstandig en naar eigen inzicht kan trainen, lesgeven en trainingen kan organiseren. Was dit niet gebeurd, dan was ik inderdaad gestopt. De nieuwe reiningbodem ligt er net in. Van de bodem die binnen lag wordt in het voorjaar een grote buitenrijplaats gemaakt. Nee, dit wordt geen reiningbodem. Gewoon een grote buitenrijplaats waar je lekker kan rijden. Voor het stoppen en spinnen moet je in de geweldige binnenmanege van 25x65m zijn. Ook de berichten over een 'renbaan' kloppen. Zelf zou ik het eerder een stap-, draf- of galoppiste noemen; gewoon een hele grote zandbaan om circa 2 hectare land heen. Ook dit gaan we in de loop van 2012 proberen te realiseren.

Graag zou ik van de gelegenheid gebruik maken om een ieder uit te nodigen voor de opening / open dag / zadelkameropruiming (rommelmarkt voor nieuwe en gebruikte paard en ruiter gerelateerde spullen). Gewoon gezellig langs komen om de geweldige accommodatie te bekijken of misschien een standplaats huren voor de verkoop van je (paarden)spullen die je niet meer gebruikt. Voor meer informatie over de activiteiten die plaats zullen vinden kun je ook op mijn website (www.estherdevries.com) kijken.

Fijne avond!
Hartelijke groet,
Esther de Vries

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 19:52

Hoi Esther welkom!!!! +:)+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:57

Ha, er valt een kwartje waar je nu zit :j
Heel vroeger zat daar een handelaar in het lagere segment. Gut, hoe heette die stal ook al weer?

Anyway, (nog) dichterbij dan je zat, kom ik beslist nog eens langs.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 20:45

Het is veelste ver bij mij uit de buurt, maar het ziet er zeker super uit allemaal. Veel succes ermee, Esther!!

NaturalK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:10

Hi alle westernliefhebbers en paardenvrienden, ben niet zo'n Bokt bekende, maar wilde toch ff reageren op dit leuke topic... Ben sinds kort op stal bij Western Training Centrum, Esther de Vries!
Samen met mijn 3 jarige merrie, Breezy. En we hebben het echt super naar ons zin! M'n paardje is nog niet zoveel gewend, maar wat zit ze nu al lekker in haar vel... Kan ook nii anders, top paardenclimaat!! Mooie stal, wordt zeer netjes schoongehouden en een dik bed, goed eten, veel beweging, stapmolen, weidegang, roundpen, enz.. incl. alle luxe die er is.
Maar het aller aller belangrijkste, wat ik toch even wil noemen.. is de perfecte verzorging en het toezicht wat er op de paarden gehouden wordt! Echt super!!!!!!

Ben er helemaal blij mee! :) :) :)
Wie weet tot....... snel!!!

Groetjes,
Patricia en Easy Breezy Tabasco