Gezien de vele topics over dit paard hierbij de mededeling dat Tracy vanochtend is overleden na een lang pensioen bij ons in Drenthe. Ons respect voor René Bruins die ook in moeilijke tijden goed voor tracy heeft gezorgd. Tracy lag zonder enig voorteken vanmorgen dood op de paddock met, we verzinnen het niet, een soort glimlach. Zo van gefopt, ben er van tussen.
smax
Geplaatst: 23-12-11 15:27
Ach wat sneu, heel veel sterkte toegewenst, het lijkt zo idd of ie er snel tussen uit gepiept is...
@dd dacht idd al zoiets ja. Ik heb hem alleen als senior geshowd zien worden, en Jae is van 1992.
Uriah
Geplaatst: 25-12-11 20:27
jeetje !!!! ik dacht vandaag nog over mijn ima tracy fox merrie dat is een taaie die wordt vast net zo oud als dr vader! en lees ik dit! jeetje ik schrik ervan.
voordat ik mn merrie had die dus een kind van hem is ,ston tracy op dezelde pension stal als mn vorige paard en zag hem elke dag zelfs nog een keer op hem gereden! ik ben blij dat ik hem zo van dichtbij heb meegemaakt hij was een hengst met charisma http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... p5A4EuN24w link voor zn foto .
Ach Tracy. Prachtige hengst die ik gekend heb bij de familie Vlieger. Hij heeft nog vele gelukkige jaren bij Rene gehad. Dat kan niet ieder paard zeggen...
Wow.....denk meteen aan vroeger....heb shows gereden waar hij ook in meedeed, mijne is ook 24 nu. Ik hoop écht dat mijn paard ook zo aan zijn eind mag komen....Heel veel sterkte met dit verlies!!!