[SGW] Badminton Horse Trails mei 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Badminton Horse Trails mei 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 19:58

Ik ben op zoek naar mensen die al eens naar de Badminton Horse Trails zijn geweest of ook heen gaan.
Ik ben van plan om 6 en 7 mei naar Badminton te gaan.
Wat is de beste manier om er heen te gaan. Dichtsbijzijnde vliegveld is Bristol.
Ik heb waarschijnlijk al een hotel. Nadeel +/- 1,5 uur met de auto van Badminton (hotel kost mij alleen eten verder niks ivm hotelbon)
Nadeel Badminton dat er geen openbaar vervoer rijdt volgens de site.
Wie heeft er tips enzo

Site http://www.badminton-horse.co.uk/

Lielle

Re: Badminton Horse Trails mei 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:35

ik ben met de boot gegaan, oversteek Calais/Dover, kostte iets van 100 euro retour volgens mij. Moet je in Engeland nog wel een paar uur rijden. Houd er rekening mee dat het op de crossdag echt enorm druk is, 's avonds wat eten in een pub is kansloos.

Het is iig waanzinnig leuk om eens te doen.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 09:48

@ lielle overtocht valt qua kosten mee. Scheelt wel weer een auto huren. Ik heb eten in het hotel dus op de dag zelf is het alleen lunch of we nemen wat mee. Zal eens gaan kijken naar de overtocht.
Normaal zit ik elk jaar voor de tv en wilde er heel graag heen. Entree is iig niet duur.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:44

heb ook zitten kijken, wij wilden dit ook al jaren en nu doen we ook wat we willen :o

planning: vliegen nr Bristol op vrijdag, zaterdag Bristol en evt dressuur en in strodorp bekenden opzoeken, zondag cross, maandag Bath en dinsdag nr huis. Meeste kan met openbaar vervoer en voor de cross huren we kleinste auto op (zat en) zondag. kosten ca 250 pp vlucht, autohuur en b&b
enige nadeel is dat we dan Castenray missen, toch een thuiswedstrijd...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 13:13

Ik wil volgend jaar graag gaan of dit jaar naar Burghley. Zit met mijn stage, dus dan red ik het niet.
Badminton is vrijwel altijd met Castenray samen helaas, vorig jaar toevallig niet.
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen dan van dit jaar!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 13:18

@ Ibonn die planning had ik ook een beetje maar 1 groot nadeel. Volgens de site van Badminton rijdt er praktisch geen openbaar vervoer dus wil ik eigenlijk mijn auto meenemen..
Wil er iig zondags zijn en misschien zaterdag strodorp of zaterdag heen vliegen en maandag terug. Ik ga puur voor de cross.
Op de site staat: public transport to the event is extremely limited.

Naar castenray ga ik zowiezo niet dus die keus is makkelijk gemaakt. Voor 2013 staat Burgley op de planning. Baminton en Burgley zijn echt drooncrossen. Volgens mij zend BBC helaas niet uit..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 13:39

caro29 schreef:
Baminton en Burgley zijn echt drooncrossen. Volgens mij zend BBC helaas niet uit..

Jawel hoor, er wordt wel zeker een uitzending gedaan van zowel Badminton en Burghley door de BBC met de geweldige Claire Balding.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 14:39

Ik heb vorig jaar ergens gelezen dat Badminton en Burgley niet meer door de BBC uitgezonden mocht worden. Hoogstens een samenvatting want een sportzender zou de rechten hebben gekocht voor 4 jaar. Weet alleen niet meer waar dat stond

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 14:42

Dat heb ik gemist dan. Maar weet zeker dat de BBC wel met een samenvatting zal komen. Misschien niet op de crossdag zelf, maar toch zeker vlak daarna.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 14:48

Volgens mij was er afgelopen jaar ook alleen een samenvatting terwijl het eerder altijd live was. Hoop dat de OS wel lekker veel wordt uitgezonden...
Wordt tijd voor een zender met alleen maar paardensport.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 14:53

Je kon afgelopen jaar in ieder geval wel badminton live kijken op de computer, ik heb toen de hele dag achter de laptop gezeten :D .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 15:40

Vriendje en ik hebben het ook al in de agenda gezet :D
Denk dat we binnenkort al even naar een hotel gaan kijken, mocht het toch niet gaan lukken dan kan dat ook wel weer geannuleerd worden, maar hoop natuurlijk dat dit niet nodig is!!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 18:57

Ik heb alles rond voor Badminton: hotel in Bristol, vlucht en autohuur voor +/- E150 pp.

@ vief bestellen jullie ook de kaarten in de voorverkoop?

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:47

Eef_Bam schreef:
Je kon afgelopen jaar in ieder geval wel badminton live kijken op de computer, ik heb toen de hele dag achter de laptop gezeten :D .
Inderdaad, ik heb het toen ook op de laptop gekeken. We moesten er wel eerst een programma opzetten om een Brits IP adres te verkrijgen. In Nederland kon je het eigenlijk niet kijken, maar op die manier werkte het toch :) was heel mooi. Zou er eigenlijk ook best een keer naartoe willen :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:14

Netjes Caro :)
Ik zal volgende week even met vriendje overleggen.
Denk niet dat wij kaartjes in de voorverkoop gaan halen..

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:28

Ik ben twee keer geweest: één keer met het vliegtuig en dan verder met het OV (er was toen een pendelbus vanaf een station in de buurt) en één keer met de auto en dan de oversteek Calais-Folkestone met de trein. Beide keren hebben we van tevoren geen hotel geboekt en ook geen kaartjes in de voorverkoop gekocht.

De laatste keer hadden we zelfs een hotel op 5 minuten rijden van het wedstrijdterrein. De camping op het terrein zelf schijnt ook wel leuk te zijn :)

Wij zijn vooral op de dag van de dressuur het strodorp in geweest. Op de dag van de cross is het wel een aanrader om vroeg te komen (een paar uur voordat de cross zelf begint), dan kun je alvast de cross lopen zonder al die hordes mensen want het wordt echt heel druk.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 18:00

Ik ga liever op zekerheid en boek van te voren een hotel. Zaterdags gaan we bristol in en zondag naar de cross. 2 dagen badminton qua entree wordt wat duur.

@ floortjeh ik vind het wel meevallen hoe duur het is. Heb het er zeker voor over.